Een tour met alle albums doen ze ook regelmatig, ze stonden een paar jaar terug nog op Graspop met zo'n show.Ik vind het idee van deze tour sowieso een beetje 'raar' (ik snap het verder wel hoor). Ze zeggen eigenlijk "Jongens we gaan iets heel speciaals doen, we spelen sowieso meer dan de helft van onze catalogus NIET!!!". Er staan toch ook hele goede nummers op de recentere albums? The Longest Day, Writing On The Wall, When The Wild Wind Blows. Vooral die laatste is fenomenaal!
Al met al ben ik zeker blij met de setlist hoor, mooi om te zien dat in het tweede uur toch zeker de helft van mijn lijstje nog even voorbij kwam! Ik tel mezelf niet bij de die-hard Iron Maiden fans, maar ik heb er nu al enorm veel zin in![]()
Wat afwisseling in de setlists en niet iedere keer de greatest hits spelen zorgt er gewoon voor dat het voor fans die ze wel vaker live zien ook leuk blijft.
Uiteraard als je zo nog nooit gezien hebt is het leuk om de hits te horen, maar voor de meeste fans is dat niet het geval.