Ja ik begrijp ook niet waarom opeens dat gespreksonderwerp weer naar boven komt.Sorry maar LP is toch een non-discussie? Keuze is op Werchter gevallen, in alle opzichten volkomen logisch. Veel groter festival en lichter verteerbaar dan de gemiddelde GMM headliner. Past zeker na de comeback gewoon in het rijtje Metallica en Rammstein, met het verschil nog dat LP wat minder in de 'heavy' metal hoek zit en daarmee ook prima op Werchter past. Had het ook leuk gevonden hoor, maar alles bij elkaar is het toch nooit realistisch geweest?
In dat licht heeft Graspop prima headliners weten te strikken hoor, gaat ook gewoon weer uitverkopen (dus hebben een klepper á la LP niet eens nodig).
Ik verwacht The Prodigy op vrijdag en iets wat we niet hebben zien aankomen voor de zondag, hoeft niet perse iets heel groots te zijn. Kan ook een band zijn die zij omhoog tillen vanwege een speciale show.
In 2010 stond ooit Soulfly als headliner, 2012 Limp Bizkit. Hoeft geen band te zijn van dat caliber, kan natuurlijk groter zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat het een band is die nog niet eerder headliner is geweest. (Voordat ik daar commentaar op krijg