Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De volgorde Electric Callboy - Royal Blood - the Offspring had me ook logischer geleken. The Offspring hebben volgens mij ook meer hits. Maar als je Royal Blood heel graag wil hebben, weten zij ook dat ze de headlinerspot kunnen eisen.
Ik ben ook ergens van mening dat men misschien toch iéts harder nog hadden moeten proberen om een groter iets te fixen. Anderzijds, een rockband die voor een massa kán spelen, liggen misschien ook niet in trosjes voor het grijpen. Had de organisatie hier met een popact of rapper geweest, hadden de reactie wel nog anders geweest denk ik..
Ik vind het vooral jammer dat ze het aantal bands verminderd hebben per podium.
Als ik bijvoorbeeld 2022 vergelijk met 2024 is er op de MainStage 1 minder, Marquee 2 minder, Dance Hall 2 minder, Club 1 minder, Lift 1 minder. Daarnaast waren er ook nog 2 podia meer in 2022.
Ik vind het vooral jammer dat ze het aantal bands verminderd hebben per podium.
Als ik bijvoorbeeld 2022 vergelijk met 2024 is er op de MainStage 1 minder, Marquee 2 minder, Dance Hall 2 minder, Club 1 minder, Lift 1 minder. Daarnaast waren er ook nog 2 podia meer in 2022.
Volgens mij is er al eerder gezegd door insiders dat het echt niet zo makkelijk is om (grote) vervangers te vinden. En ik ga vast commentaar krijgen, maar zoveel beter vind ik Jack White ook weer niet. Kon me van Rock Werchter niet echt veel van het concert herinneren. En nee, ik drink nauwelijks alcohol tijdens festivals. Dus dat is het niet.
Zonder flauw te zijn, maar als je Royal Blood niet kent, dan heb je toch echt wel onder een steen geleefd. Was op de festivals en podia en België en Nederland niet aan te ontkomen de afgelopen jaren. En dat het slechts drummer en bassist is, is juist het unieke.
Op zich mag je het verkopen voor de prijs die je wilt, zolang het niet meer is dan de aankoopprijs. Maar ze zouden hun hele doorverkoop systeem eens moeten moderniseren, want is heel omslachtige procedure helaas
Ik snap echt de kritiek niet zo. Het is jammer dat QOTSA en The Smile wegvallen. En sure Justice is als vervanger van een andere orde. Maar met Royal Blood heb je een grote rockvervanger die het veld voltrekt. The Smile is al lastig te vervangen en Rebillet is totaal iets anders maar wel een act waar veel mensen blij van worden en waar het stampvol zal staan. Ze hebben zich er iig niet makkelijk vanaf gemaakt.
Ik snap echt de kritiek niet zo. Het is jammer dat QOTSA en The Smile wegvallen. En sure Justice is als vervanger van een andere orde. Maar met Royal Blood heb je een grote rockvervanger die het veld voltrekt. The Smile is al lastig te vervangen en Rebillet is totaal iets anders maar wel een act waar veel mensen blij van worden en waar het stampvol zal staan. Ze hebben zich er iig niet makkelijk vanaf gemaakt.
Er blijven altijd mensen waarvoor dit echt geen goede vervangers zijn. Als je speciaal voor QotSA een kaartje hebt gekocht bijvoorbeeld. Ee blijven genoeg gave bands over om naar toe te gaan of om te ontdekken. Het zal aan dovemansoren zijn vrees ik...