Pukkelpop 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
De volgorde Electric Callboy - Royal Blood - the Offspring had me ook logischer geleken. The Offspring hebben volgens mij ook meer hits. Maar als je Royal Blood heel graag wil hebben, weten zij ook dat ze de headlinerspot kunnen eisen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

TNFke

Support act
16 jan 2014
824
798
Ja, maar als ik na Offspring vertrek ben ik om 00.12uur thuis en als ik blijf moet ik met de nachttrein en dan is het 05 a 06 uur.

Ik ga het de dag zelf bezien denk ik.
Gij waart van Machelen?

Moest ge in de shit zitten, geef maar een seintje. Wij nemen de nachttrein naar Mechelen en vandaar bollen (of kruipen of Uber) naar Peutie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.967
Ik ben ook ergens van mening dat men misschien toch iéts harder nog hadden moeten proberen om een groter iets te fixen. Anderzijds, een rockband die voor een massa kán spelen, liggen misschien ook niet in trosjes voor het grijpen. Had de organisatie hier met een popact of rapper geweest, hadden de reactie wel nog anders geweest denk ik..
Hebben ze niet gedaan dan? Kan je toch niet weten.
Ik vind het onderprogrammeren van aantal stages op zondag meer een probleem trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne en Nielso

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
329
257
Ik vond het altijd al een historisch slappe affiche dit jaar, en met die laatste drie afzeggingen is ze echt geïmplodeerd, wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Ik vind het vooral jammer dat ze het aantal bands verminderd hebben per podium.
Als ik bijvoorbeeld 2022 vergelijk met 2024 is er op de MainStage 1 minder, Marquee 2 minder, Dance Hall 2 minder, Club 1 minder, Lift 1 minder. Daarnaast waren er ook nog 2 podia meer in 2022.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Ik vond het altijd al een historisch slappe affiche dit jaar, en met die laatste drie afzeggingen is ze echt geïmplodeerd, wat mij betreft.
Voor mij nog steeds de beste line-up sinds 2019.

De organisatoren kunnen echter beter bidden dat er geen grote annuleringen meer plaatsvinden.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
824
798
Hebben ze niet gedaan dan? Kan je toch niet weten.
Ik vind het onderprogrammeren van aantal stages op zondag meer een probleem trouwens.
Op zaterdag zie ik ook nog enkele gaten (Marquee rond 14u en amper 5 bands op de Backyard).
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
Ik vind het vooral jammer dat ze het aantal bands verminderd hebben per podium.
Als ik bijvoorbeeld 2022 vergelijk met 2024 is er op de MainStage 1 minder, Marquee 2 minder, Dance Hall 2 minder, Club 1 minder, Lift 1 minder. Daarnaast waren er ook nog 2 podia meer in 2022.
Dat heet krimpflatie. Geen idee of de tickets ook nog eens duurder zijn geworden?
 
  • Haha
Waarderingen: Chiel

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Ik vond het altijd al een historisch slappe affiche dit jaar, en met die laatste drie afzeggingen is ze echt geïmplodeerd, wat mij betreft.
Kijk eens naar Lowlands, Sziget, Reading/Leeds. Dan is Pukkelpop ondanks de afzegging van the Smile en QotSA toch wel een dikke line-up.
 
  • Leuk
Waarderingen: Endie

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.003
980
Volgens mij is er al eerder gezegd door insiders dat het echt niet zo makkelijk is om (grote) vervangers te vinden. En ik ga vast commentaar krijgen, maar zoveel beter vind ik Jack White ook weer niet. Kon me van Rock Werchter niet echt veel van het concert herinneren. En nee, ik drink nauwelijks alcohol tijdens festivals. Dus dat is het niet.
Tzal ne zonneslag geweest zijn.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Zonder flauw te zijn, maar als je Royal Blood niet kent, dan heb je toch echt wel onder een steen geleefd. Was op de festivals en podia en België en Nederland niet aan te ontkomen de afgelopen jaren. En dat het slechts drummer en bassist is, is juist het unieke.
Death from above 1979 deed die al wel veel eerder :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.172
7.078
Ik snap echt de kritiek niet zo. Het is jammer dat QOTSA en The Smile wegvallen. En sure Justice is als vervanger van een andere orde. Maar met Royal Blood heb je een grote rockvervanger die het veld voltrekt. The Smile is al lastig te vervangen en Rebillet is totaal iets anders maar wel een act waar veel mensen blij van worden en waar het stampvol zal staan. Ze hebben zich er iig niet makkelijk vanaf gemaakt.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.332
2.659
Gij waart van Machelen?

Moest ge in de shit zitten, geef maar een seintje. Wij nemen de nachttrein naar Mechelen en vandaar bollen (of kruipen of Uber) naar Peutie.
Jep.
Ik had al nachttrein geboekt naar Leuven, van daar heb ik vrij snel een naar Diegem. Dus dat is geen probleem. Toch bedankt.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken