Rock Werchter 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Peuk, Brutus, Eefje: top!
Voor iemand die Peuk nog niet gezien heeft: warm aanbevolen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.938
6.181
Vind dat Sampha een heel straffe agent moet hebben. Derde laatste, dat is waar iemand als Rosalía in 2019 speelde, of Janelle Monáe. Weird.

Gevoelsmatig ook meer fan van BLUAI in de Klub C en Brutus in de Barn. Zou me trouwens verbazen moesten Equal Idiots niet niet de main openen. Beetje jammer voor die band, maar langs de andere kant heeft die band ook al een jaar of drie? niet echt meer iets gedaan..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
645
Ik denk inderdaad ook niet dat we alles al gehad hebben. Eén Belgische naam voor de Slope? Zou ik weinig vinden.
Ik ben de vorige affiches eens gaan opzoeken, en er staan jaarlijks maar 2-3 Belgische acts op de Slope. Gevoelsmatig waren dat er altijd meer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Valt me op hoe hoog Sampha staat. Ben fan maar of dit gaat werken zo laat in die Barn? Dan had ik die verwisseld met Loyle Carner die dan weer opvallend vroeg in de KlubC staat.

Er moet trouwens nog een grote band komen tussen Royal Blood en The Breeders, die beide ook wat hoger staan dan dat ze op eender welke andere RW editie gestaan hadden…
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Valt me op hoe hoog Sampha staat. Ben fan maar of dit gaat werken zo laat in die Barn? Dan had ik die verwisseld met Loyle Carner die dan weer opvallend vroeg in de KlubC staat.
En het is niet handig gepland als Loyle Carner en Sampha pal na elkaar spelen. Weliswaar is het een kleine afstand tussen Klub C en the Barn, maar het publiek is praktisch hetzelfde.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
En het is niet handig gepland als Loyle Carner en Sampha pal na elkaar spelen. Weliswaar is het een kleine afstand tussen Klub C en the Barn, maar het publiek is praktisch hetzelfde.
Ideaal toch? Mooi 1-2’tje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Dat wordt dan rennen voor de fans om het begin van Loyle Carner nog mee te kunnen maken (onderweg alvast kijken naar het videoscherm).
Tot vorig jaar zelden een probleem ondervonden om Barn - KlubC - Barn etc te doen. Herinner me die donderdag van 2019 nog, dat main veld zelfs niet gezien die dag 😅.

De rij Zwangere Guy - Mogwai - Maribou State - Olafur Arnalds - Richard Ashcroft - Charlotte Gainsbourg - Brockhampton - Kalkbrenner - Elbow wat trouwens echt geniaal. ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Valt me op hoe hoog Sampha staat. Ben fan maar of dit gaat werken zo laat in die Barn? Dan had ik die verwisseld met Loyle Carner die dan weer opvallend vroeg in de KlubC staat.

Er moet trouwens nog een grote band komen tussen Royal Blood en The Breeders, die beide ook wat hoger staan dan dat ze op eender welke andere RW editie gestaan hadden…
Denk dat er nog iets tussen Sampha en Kiwanuka stond maar is weggevallen. Sampha lijkt me ook te hoog, als je dan bedenkt dat op die zelfde spot oa Janelle Monae en Black Pumas staan.
Maar goed, elk jaar staan er wel bands hoger of lager dan algemeen verwacht.
BLUAI denk ik dat het komt door de korte settijd voor de opener op zondag, door de lange set van de Foo's waren er in 2017 trouwens maar 6 main stage acts.
 

WanWalrus

Playlistbediener
2 nov 2023
36
50
Denk dat er nog iets tussen Sampha en Kiwanuka stond maar is weggevallen. Sampha lijkt me ook te hoog, als je dan bedenkt dat op die zelfde spot oa Janelle Monae en Black Pumas staan.
Maar goed, elk jaar staan er wel bands hoger of lager dan algemeen verwacht.
BLUAI denk ik dat het komt door de korte settijd voor de opener op zondag, door de lange set van de Foo's waren er in 2017 trouwens maar 6 main stage acts.
Daarover gesproken- Zara Larsson voorlaatste in KlubC is toch echt lager dan ik zou verwachten
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Denk dat er nog iets tussen Sampha en Kiwanuka stond maar is weggevallen. Sampha lijkt me ook te hoog, als je dan bedenkt dat op die zelfde spot oa Janelle Monae en Black Pumas staan.
Maar goed, elk jaar staan er wel bands hoger of lager dan algemeen verwacht.
BLUAI denk ik dat het komt door de korte settijd voor de opener op zondag, door de lange set van de Foo's waren er in 2017 trouwens maar 6 main stage acts.
Als Dave gewoon rockt en beukt en niet oeverloos staat te lullen heeft ie geen lange settijd nodig. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en visdave34

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
149
135
Tot vorig jaar zelden een probleem ondervonden om Barn - KlubC - Barn etc te doen. Herinner me die donderdag van 2019 nog, dat main veld zelfs niet gezien die dag 😅.

De rij Zwangere Guy - Mogwai - Maribou State - Olafur Arnalds - Richard Ashcroft - Charlotte Gainsbourg - Brockhampton - Kalkbrenner - Elbow wat trouwens echt geniaal. ❤️
Richard Ashcroft in 2019 is het sterkste optreden dat ik in toen 15 (Torhout)/Werchters had gezien. Dat was ongelooflijk. Wat een zanger, wat een band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken