Graspop Metal Meeting 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Onderstaande wordt net vermeld op het ACDC forum. Geloof er niks van maar wilde jullie de info toch niet onthouden...
I heard today from someone close to the organization Graspop (Belgium) that they are trying to book ACDC for the festival - June 2024
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Ik heb het album zojuist opgezet. Moet zeggen dat de eerste vier nummers behoorlijk goed klinken!
Hallo Rockbeer,

Zou zeker ook het nummer Wrong Side of Heaven aanraden met bekijken van de clip op Youtube. Geeft wat extra dimensie aan het nummer!

Daarnaast de volgende nummers als aanvulling op hetgeen al gemeld is:
- Wash it all away
- Under and over it
- Dying Breed
- Hard to see
- got your six
- question everything
- Shampain
- A Little bit Of
- no one gets left behind
- The Bleeding
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Als grote Metallica fan (8x gezien) heb ik de vorige pagina's niet graag gelezen. Ik zou het echt graag eens zien gebeuren om Metallica op graspop te zien. Maar ik geloof Jimmy wel! Ik hoop alleen dat ze dan toch ergens in België staan.

Voor het overige ga ik sowieso al blij zijn mocht Bring Me The Horizon komen. Met nog een stevige undercard ben ik er weer een dagje bij. Is ondertussen van 2019 geleden :). Ik ben ondertussen 35 jaar en ga sinds mijn 16 naar festivals. Maar ik blijf elk jaar weer uitkijken naar de affiche van graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en Piebe71

thebarfly

Playlistbediener
26 jun 2019
14
13
Waarom klaagt iedereen altijd over de oudjes ?....vergeet niet:
- Wij hebben de epische concerten gezien en meegemaakt, wij houden de verhalen en muziek van toen levend :LOL:
- Wij hebben waarschijnlijk jullie moeders voorbij zien komen in onze tent op de festivals van toen....wie weet 100% zeker wie hun vader is ? :ROFLMAO:
- En hedendaags kappen wij nog steeds 2x zoveel bier weg als de jeugd....dus wij houden graspop financieel draaiend 🍺🍺
Laat dat maar even bezinken....🤘
Oh, ik hoop maar dat moody weer niet ruzie gaat staan maken op het podium en de boel afraffelt...
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
140
315
Voor veel mensen komt het juist niet overduidelijk over dat de organisatie er alles aan doet ze te boeken.

Een festival in Oslo, met 80k bezoekers en een magere 65k likes op Facebook lukt het wel (voor ongeveer dezelfde weekend prijs).

Één van de grootste metal festivals van Europa met 220k bezoekers en 250k volgers op Facebook lukt het niet? Ja, dan krijg je dat mensen zich afvragen waarom dan niet.
Om dit in perspectief te plaatsen, Metallica stond nog nooit op Wacken
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Waarom klaagt iedereen altijd over de oudjes ?....vergeet niet:
- Wij hebben de epische concerten gezien en meegemaakt, wij houden de verhalen en muziek van toen levend :LOL:
- Wij hebben waarschijnlijk jullie moeders voorbij zien komen in onze tent op de festivals van toen....wie weet 100% zeker wie hun vader is ? :ROFLMAO:
- En hedendaags kappen wij nog steeds 2x zoveel bier weg als de jeugd....dus wij houden graspop financieel draaiend 🍺🍺
Laat dat maar even bezinken....🤘
Oh, ik hoop maar dat moody weer niet ruzie gaat staan maken op het podium en de boel afraffelt...
 

Bijlagen

  • cddc9abd8e0ae0edf9fbd40a29570d8d.jpg
    cddc9abd8e0ae0edf9fbd40a29570d8d.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 34

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
123
167
BMTH and A7x tomorrow? This combo would be amazing, hopefully is true.
BMTH and A7x are almost at the same level. A7x is older, but their new album Sucks. BmTH is more in the lift, so probally both main heads at the seperare days.
It would be smart to put Deep Purple and Scorpions/Within Temptation/(limp Bizkit/alice cooper at the same days.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken