Down The Rabbit Hole 2024

mgbss

Support act
15 feb 2019
801
489
Ik was vorige week bij Fred Again in de Ziggodome en hij had Joy Anonymous in het voorprogramma staan. Vind ik echt een goede kanshebber voor DTRH voor de plek van Overmono.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
Stedelijke, hoogopgeleide, linkse mensen worden daarmee iha aangeduid. Die dus inmiddels in de leeftijd zitten waar ze kinderen hebben. Hipster (gebruikt iemand die term eigenlijk nog?) plus 15 jaar.

Waarschijnlijk ook een beetje de ITGWO-versie van de term "feestpubliek", met wat minder pillen achter de kiezen en wat meer verjaardagen achter de rug, maar die meer voor het feestje/de gezelligheid komen, dan voor de line up.
Dit is wel de goede omschrijving denk ik ;-)

Zelf heb ik overigens ook kids. Maar geen bakfiets.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
60% van de ITWGO bezoekers hebben zelf een stacaravan of De Waard tent op het eiland voor een heel jaar. Of dat bakfiets gehalte is, weet ik niet maar daar kent bijna niemand de muziek en komt echt voor de gezelligheid. De programming helpt daar enorm bij, want voor jong en oud staat er altijd wel genoeg zien. De overige 40% van de bezoekers zijn de artiesten zelf, en de muzieksnobs.

Vond het echt een heerlijk festival, ook om te vrijwilligen. Locatie is echt fantastisch en het is niet zo uitputtend als DTRH of LL.
 

Annemariex

Playlistbediener
1 jun 2023
6
10
Is Sam Smith niet een te grote headliner voor DTRH?
Ik zou bij Sam Smith ook eerder aan een lowlands of pinkpop denken.
Zou persoonlijk ook balen als een groot deel van het budget naar Sam Smith zou gaan, maar goed, dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
246
399
Zou Jorja Smith geen kandidaat zijn voor de hogere posities met haar nieuwe album? Zou ik toejuichen!
Zie haar graag als subheadliner! Album klinkt erg goed en ook geschikt voor een breed publiek. Ik verwacht ook wel dat ze nog een festival tour gaat doen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
Ik zou dit wel mooi vinden:

Jorja Smith - Tyler - The National
Fka Twigs - New Order - Pj Harvey

Zal wel niet, maar daarmee zou ik wel vertrouwen in dit festival in een klap terugvinden…..
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Ik zou dit wel mooi vinden:

Jorja Smith - Tyler - The National
Fka Twigs - New Order - Pj Harvey

Zal wel niet, maar daarmee zou ik wel vertrouwen in dit festival in een klap terugvinden…..
Jorja Smith boven New Order en PJ Harvey doet gewoon pijn aan mijn ogen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
Jorja Smith boven New Order en PJ Harvey doet gewoon pijn aan mijn ogen...
Mag je van mij ook omdraaien hoor als je je ogen daarmee een plezier doet. Het gaat mij ook niet zozeer om de volgorde, maar ik de variatie die ik graag zou zien.

Ik ben waanzinnig fan van PJ Harvey en New Order. En zou het toejuichen dat die bovenaan staan. Maar eerlijk is eerlijk: denk dat Jorja Smith meer publiek trekt.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Mag je van mij ook omdraaien hoor als je je ogen daarmee een plezier doet. Het gaat mij ook niet zozeer om de volgorde, maar ik de variatie die ik graag zou zien.

Ik ben waanzinnig fan van PJ Harvey en New Order. En zou het toejuichen dat die bovenaan staan. Maar eerlijk is eerlijk: denk dat Jorja Smith meer publiek trekt.
Geen idee waarom dat zou zijn. New Order stond vorige week nog in de Ziggo. Jorja heeft 1 zaalshow gedaan in Nederland?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
Geen idee waarom dat zou zijn. New Order stond vorige week nog in de Ziggo. Jorja heeft 1 zaalshow gedaan in Nederland?
Tja het zaalshow argument. Ik weet niet hoeveel kaarten Jorja Smith zou verkopen. Denk misschien wel meer, geen idee.

Maar ik denk dat haar muziekstijl beter aansluit bij het publiek op DTRH. Kan ik dat bewijzen? Nee natuurlijk niet. Het is een mening, gebaseerd op de ontwikkelingen die ik zie op het festival.

Maar ik geloof niet dat Polo & Pan (om maar een voorbeeld te noemen) ooit een ziggo had uitverkocht voordat ze op DTRH stonden. En daar een massaal vol veld trokken.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Twigs ook onder Jorja? Dat zou ik ook andersom verwachten.

New Order kreeg Ziggo niet vol volgens mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken