Lowlands 2023

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Als we even uitgaan van dezelfde tentjes als voorgaande jaren: wat zijn jullie tips qua eten op het festivalterrein?
In het Azië straatje zat vorig jaar een tent met heerlijke kippen vleugels. Weet alleen niet meer precies welk tentje het was. Thai oid.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
De laatste aflevering van Bekt Lekker, een toffe foodie podcast gaat hierover.

Ik wil sws ergens een oestertje of 2-3 vandaan toveren, ook mijn Lowlands.

Verder:

De Rotdog van Hans Worst
De Johnny Cakes
en ik hoorde dat er ergens een mitraillete te vinden is.. need.
Ohja die mitraillete is ook heerlijk!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
326
413
In het Azië straatje zat vorig jaar een tent met heerlijke kippen vleugels. Weet alleen niet meer precies welk tentje het was. Thai oid.
Dit weet ik bij toeval. Er zaten daar 2 tentjes met kippenvleugels. Waarvan 1 de Koreaan, daar kwam ik pas de laatste avond achter, want de andere was toen al dicht 😇
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Is er hier nog iemand op zoek naar een ticket voor de normale prijs? Ik heb er 1 beschikbaar.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Gaan jullie nog naar podcasts, gesprekken of theater?
Ik wil wel 1x nationale wetenschapsquiz pakken en ik denk die FC Afkicken met Hannah Prins.
Ik ga sowieso naar De bananengeneratie en Rundfunk en heb Abel en Comedytrain met potlood opgeschreven!
 
  • Leuk
Waarderingen: MasterJub

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Was deze al geplaatst? Origineel artikel is al wat ouder…schijnbaar gaan we cacao snuiven

Ik heb jááren terug een keer bij Dominique Persoon cacao gesnoven. Het werkt echt, je krijgt er een soort 'high' van. Maar een paar dagen later vond ik nog chocola in m'n neus. Was iets minder haha.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Vandaag maar eens de food line-up?

Edit: ik zie dat ze wel in de map lopen te kloten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken