Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Zullen er op camping 2 t/m6 helemaal geen vooropgezette tenten meer staan dit jaar? Dat zou betekenen dat het weer makkelijker zou moeten zijn een plekje op camping 4 te bemachtigen.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Alle tips tot nu toe op een rijtje:

De patatjes met stoofvlees
Rotdog kan natuurlijk ook niet ontbreken
Verder vond ik vorig jaar de ramen erg goed
de classic, bami compleet
Birria taco's en de mitraillette!
Oh en de vegan kapsalon was top vorig jaar
Okonomiyaki voor zowel dat als die bloemkool
Roti
Lowlands Hamburger (bietenburger is ook nice)
De Johnny Cakes
Vorig jaar voor het eerst de taco's van de BBQ en gözleme bij de Turk (?) gehaald
lahmacun in de buurt van de Hacienda
Asian Vegan en Roll & Bowl


Mensen nog meer tips? :)
De koreaan
 
  • Winning
Waarderingen: @Marc

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Hoe kom ik bij de map? Ik kan mijn app niet updaten, alleen mijn favorieten is nu verplaatst onder de drie puntjes.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
492
848
Hoe kom ik bij de map? Ik kan mijn app niet updaten, alleen mijn favorieten is nu verplaatst onder de drie puntjes.
Kan je de app niet via de playstore updaten? Die optie krijg ik als ik in playstore zoek op mijn apps naar de Lowlands app.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
151
125
Iemand nog tips voor goeie comedy? Rundfunk valt precies tussen Wunderhorse en Mezerg in en ik zat verder te kijken naar de Comedytrain. Zijn daar al namen van bekend?
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Iemand nog tips voor goeie comedy? Rundfunk valt precies tussen Wunderhorse en Mezerg in en ik zat verder te kijken naar de Comedytrain. Zijn daar al namen van bekend?
Comedytrain is altijd goed. Ga daar best vaak heen in Toomler en heeft nog nooit teleurgesteld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Kan je de app niet via de playstore updaten? Die optie krijg ik als ik in playstore zoek op mijn apps naar de Lowlands app.
Nogmaals geprobeerd en toen ik zocht op LL dan stond er openen.. toen op de app zelf geklikt in Playstore en toen stond er wel update.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Iemand nog tips voor goeie comedy? Rundfunk valt precies tussen Wunderhorse en Mezerg in en ik zat verder te kijken naar de Comedytrain. Zijn daar al namen van bekend?
Noob


René van Meurs zou ik ook altijd meepakken als het lukt!

Comedytrain verwacht ik Kasper vd Laan
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
492
848
Iemand nog tips voor goeie comedy? Rundfunk valt precies tussen Wunderhorse en Mezerg in en ik zat verder te kijken naar de Comedytrain. Zijn daar al namen van bekend?
Ik heb zelf behoorlijk wat comedy namen die ik dit jaar wil zien, denk alleen dat ik de meeste ga missen, omdat muziek mijn voorkeur heeft: Rene van Meurs, Martijn Koning, Rundfunk, Daan van der Hoeven, Jeroen Leenders, Stefan Pop en comedy club Haug (Comedy club in Rotterdam waar ik een paar keer geweest ben).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Weet iemand wanneer de doorverkoop op TM sluit voor lowlands? Ik kan dat zo snel niet vinden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken