Pukkelpop 2023

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Vrijdag tickets zijn al voor 75% verkocht zie ik net op Instagram. Benieuwd of die dag uitverkoopt
Blijf het absurd vinden hoe weinig animo Billie Eilish blijkbaar kan opwekken. Als je ziet wat een massahysterie namen als Taylor Swift en Lana Del Rey veroorzaken.

Ik had verwacht dat die Billie Eilish dag in no time ging uitverkopen, maar blijkbaar niet dus
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en koolket

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Blijf het absurd vinden hoe weinig animo Billie Eilish blijkbaar kan opwekken. Als je ziet wat een massahysterie namen als Taylor Swift en Lana Del Rey veroorzaken.

Ik had verwacht dat die Billie Eilish dag in no time ging uitverkopen, maar blijkbaar niet dus

Zou het niet meespelen dat ze al redelijk vaak in Europa is geweest de laatste jaren? Toen Taylor Swift naar Europa kwam was het een eens-in-de-5-jaar ding, maar Eilish is al redelijk vaak hier geweest, vorig jaar zelfs nog in zowel NL als BE.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en DDave

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Zou het niet meespelen dat ze al redelijk vaak in Europa is geweest de laatste jaren? Toen Taylor Swift naar Europa kwam was het een eens-in-de-5-jaar ding, maar Eilish is al redelijk vaak hier geweest, vorig jaar zelfs nog in zowel NL als BE.
Zou de hype niet gewoon over zijn? Ze is ook meer mainstream geworden, heb het gevoel dat ze nu meer opgegaan is in de industrie.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
ik ga dit jaar voor het eerst naar pukkelpop.
ik zie dat er 8 podia zijn.
zijn die een beetje in te delen naar genre?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
ik ga dit jaar voor het eerst naar pukkelpop.
ik zie dat er 8 podia zijn.
zijn die een beetje in te delen naar genre?
Redelijk. Dancehall, Boilerroom en Booth hoofdzakelijk elektronische muziek (wel divers), Backyard en Club overwegend rock en aanverwanten. Mainstage, Marquee en Lift diverse genres.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
in de lift tent komen de nog vaak onbekende groepen die nog moeten ontdekt worden zoals op the slope op rock Werchter.
 

Fritsje

Nieuw lid
9 jul 2023
4
0
Net als Kesselman voor het eerst naar Pukkelpop. Iemand die hier nog algemene gouden tips wil delen? Buiten artiesten om, daar kom ik wel uit.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Vorig jaar speciaalbier in glas bij 2 stands voor 1 bon. Dat was een geweldige deal, maar ik verwacht dat ze dat dit jaar verhogen.
Eten vooral op de straat buiten het terrein.

Wat voor een tips zoek je precies?
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ik ben me nu Bospop erop zit ook aan het voorbereiden op mijn eerste keer Pukkelpop en wil graag eet- en drankbonnen in de voorverkoop kopen, maar nu vroeg ik me af of er net als op RW en Graspop ook een systeem op Pukkelpop is met een bepaald aantal bekers verzamelen op het terrein ter recycling in ruil voor drankbonnen?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Net als Kesselman voor het eerst naar Pukkelpop. Iemand die hier nog algemene gouden tips wil delen? Buiten artiesten om, daar kom ik wel uit.
Niet te vroeg aanschuiven bij een optreden, het is nooit vroeg druk. Onbekende bands checken in kleine tenten: er wil daar soms echt een soort magische sfeer loskomen. Denk dan bijv. aan Wunderhorse in de Club of Ascendent Vierge in de Lift. Zelf minder fan van de boilerroom, veel jeugd op drugs. Maar ook die venue heeft bijzondere momenten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Ik ben me nu Bospop erop zit ook aan het voorbereiden op mijn eerste keer Pukkelpop en wil graag eet- en drankbonnen in de voorverkoop kopen, maar nu vroeg ik me af of er net als op RW en Graspop ook een systeem op Pukkelpop is met een bepaald aantal bekers verzamelen op het terrein ter recycling in ruil voor drankbonnen?
Dat is er al jaren, denk niet dat het dit jaar anders gaat zijn aangezien ze nog wegwerp bekers gebruiken. Maar hoeveel bekers je moet verzamelen en hoeveel bonnetjes je daar voor krijgt dat weet ik niet. Misschien weet iemand anders dat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken