UK Glastonbury 2023

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Veel gepriel weer op podium aan en om haar heen. Voegt niks toe.

Maar ze klinkt geweldig.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik ben best aan het genieten van Slash met deze beeld- en audiokwaliteit. Neem de slechte zang voorlief.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.278
3.851
Monkey Coverup GIF by Krones AG
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Denk dat het bij de act hoort..

Ze doet meteen een kledingwissel en krijgt tijdens bartender make up en gaan haar haar doen. Kwartje valt nu pas.
Het hoort bij de act om onrespectvol te zijn tov de fans?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Lana is a bitch. Eeuwig zonde wat hier gebeurde want op zich vond ik het oprecht een goed optreden. Ja, ze was heel zenuwachtig maar de show was mooi uitgewerkt en haar vocals waren gewoon goed. Onterecht gevreesd dus na alle verhalen. Als ze nu gewoon eens fucking op tijd was gekomen, had het best memorabel geweest.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Lana is a bitch. Eeuwig zonde wat hier gebeurde want op zich vond ik het oprecht een goed optreden. Ja, ze was heel zenuwachtig maar de show was mooi uitgewerkt en haar vocals waren gewoon goed. Onterecht gevreesd dus na alle verhalen. Als ze nu gewoon eens fucking op tijd was gekomen, had het best memorabel geweest.
Au.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Ik snap het wel niet. Die andere podia staan hier nog te brullen… Waarom is de licentie voor die main stages maar tot middernacht
Main stages middernacht, Silver Hayes/Arcadia 3u, South East Corner 6u inderdaad. Kan moeilijk boos zijn op de organisatie dat ze er de stekker uit trokken, licentie is wat het is. Moest Lana maar op tijd komen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
GnR zag ik een grote mensenstroom vertrekken na een kwartier toen ik richting Lana ging.
En oh ja, Lizzo stond inderdaad ramvol. Echt ongezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
""Venice Bitch", "Diet Mountain Dew", "Summertime Sadness", "National Anthem" and "Did You Know That There's A Tunnel Under Ocean Blvd" were printed on the setlist, but cut."

Zonde... had anders nog een hele tijd doorgegaan dus.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
""Venice Bitch", "Diet Mountain Dew", "Summertime Sadness", "National Anthem" and "Did You Know That There's A Tunnel Under Ocean Blvd" were printed on the setlist, but cut."

Zonde... had anders nog een hele tijd doorgegaan dus.
Wellicht was ze nog steeds pissed over die poster ofz haha. Ik las op Efest dat ze te laat was omdat ze met haar haar bezig waren.

Wel bizar hoor. Heel onprofessioneel. Sneu voor het publiek dat andere dingen heeft moeten laten lopen voor zo'n korte set.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken