Graspop Metal Meeting 2023

PeterTypoSteele

Playlistbediener
31 mei 2023
11
12
Praktisch vraagske, mss al eens gepasseerd hier. De Kiss en Ride, is dat gewoon het station van Mol. Of is er ok eentje dichtbij de camping. Ik zou afgezet worden met al mijn kampeerspullen en als ik zo de shuttlebus zou kunnen vermijden zou dat toch gemakkelijk zijn!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Praktisch vraagske, mss al eens gepasseerd hier. De Kiss en Ride, is dat gewoon het station van Mol. Of is er ok eentje dichtbij de camping. Ik zou afgezet worden met al mijn kampeerspullen en als ik zo de shuttlebus zou kunnen vermijden zou dat toch gemakkelijk zijn!
Blijkbaar sinds dit jaar aan station van Mol, dus pech gehad :(
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
waar is die persoon die vorige keer de ticket update heeft gegeven? zouden we nog een laatste status kunnen krijgen zo net voor of na het festival?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Heeft iedereen de Slipknot setlist al bekeken? Toch wel wat bijzondere veranderingen

https://www.setlist.fm/setlist/slipknot/2023/pannonia-fields-ii-nickelsdorf-austria-73a696a9.html
Geen Before I Forget
Wel The Blister Exists, Purity, Eyeless, Liberate, Snuff, Yen

Ja, jammer van enkele nummers die verdwenen zijn. Was zelf meer fan van hun setlist in de US/Azië/Australië.
Anderen zullen er dan weer anders over denken - het blijft een strakke samenstelling.

Kan nog een stuk veranderen ook natuurlijk, we'll see.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Ik vermoed dat vorig jaar vooral heeft uitverkocht omdat de drang naar een festival groot was. 2jaar binnen zitten en geen festivals heeft er toch ingehakt bij veel mensen, dus dat was een soort van FOMO effect.
Vergeet niet dat Graspop pas voor de eerste keer in 2018 of 2019 uitverkocht was en dat het sindsdien altijd uitverkocht is geweest.
Maar nu is de FOMO ook wat weg en inderdaad de economische situatie zal ervoor zorgen dat we een paar jaar geen 100% uitverkochte editie meer gaan zien.
Maar persoonlijk vind ik dat ook geen ramp, ik denk dat we nu rond 90% of zelfs wat meer uitverkoop zitten en dat is helemaal prima!

Belangrijker is dat over exact 1 week de weide bijna opengaat en we EINDELIJK kunnen genieten!
 

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
77
157
Dat ze vervangen worden is een feit. Het gerucht gaat over de tegemoetkoming. Melis is een Dessels instituut. Zo zie je maar dat Live Nation zéér sterk staat.
Dat is wel ontzettend jammer zeg, zij verzorgden echt top ontbijtjes op Metal Town. Komt ongetwijfeld iets goeds voor terug :).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Dat is wel ontzettend jammer zeg, zij verzorgden echt top ontbijtjes op Metal Town. Komt ongetwijfeld iets goeds voor terug :).
ik vrees vooral dat dit betekend dat we meer zullen moeten neerleggen voor minder. Ook wordt het zowat een eenheidsworst waar we elk optreden/festival gewoon hetzelfde voorgeschoteld krijgen.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en nikita

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Dat ze vervangen worden is een feit. Het gerucht gaat over de tegemoetkoming. Melis is een Dessels instituut. Zo zie je maar dat Live Nation zéér sterk staat.
Altijd jammer als dit soort kolossen hun macht gebruiken/misbruiken om traditionele lokale partners buitenspel te zetten. Waarschijnlijk voor een marginaal financieel voordeel voor de organisatie, ten koste van kwaliteit en lokale binding. Heel erg zonde.
 
  • Grrr
Waarderingen: Pauly Robin

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Bepaald de cateraar ook welke kraampjes er staan en wat die verkopen of heeft Graspop daar ook wat in te zeggen?
Zou wel heel sad zijn als de Metalgrass weg is, is toch ieder jaar weer iets om naar uit te kijken voor mij
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken