Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Ik klaag niet over de prijs hoor, heb gewoon persoonlijk liever wat dikkere frieten šŸ¤£
ik zou het niet met elkaar vergelijken, is toch iets totaal anders
gewone traditionele dikke vlaamse frieten is natuurlijk ook een delicatesse, die ik ook zeker wel zal halen
maar zo'n portie metal grass is toch iets dat ik alleen eet als ik op Graspop ben
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Bevers & Bevers verkoopt ook in het voetbalstadion waar ik naar toe ga.

Dat is de Five Finger Death Punch van de catering.

Maak er van wat je wil.
Middelmatige Burgers tussen een slecht broodje met smaakloze ui en de pretentie dat ge zelf saus moet pakken (in ons stadion toch)... yup that is B&B
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Klopt! Hier zelf eerder een punkrock & hardcore fanaat, maar wel een vaste bezoeker van GMM. Ben niet de grote metal-kenner, maar eens op de wei vind ik het altijd heerlijk, en ontdek elk jaar wel top-acts door me ginder te laten verrassen. De sfeer op GMM is gewoon ongeƫvenaard echt, wat uitzonderlijk is op festivals van die grootte. Dit jaar kijk ik enorm uit naar Gojira en Pantera, maar ook Rancid en The Menzingers bvb. En voor de rest zal het weer een ontdekkingstocht worden. Zin in!
En the chats toch??
 

FredM

Playlistbediener
6 jun 2023
12
43
Praktisch vraagske, mss al eens gepasseerd hier. De Kiss en Ride, is dat gewoon het station van Mol. Of is er ok eentje dichtbij de camping. Ik zou afgezet worden met al mijn kampeerspullen en als ik zo de shuttlebus zou kunnen vermijden zou dat toch gemakkelijk zijn!
Ik stelde hier al een vergelijkbare vraag.
Je laten afzetten zou ook moeten lukken op de baan Retie/Geel. Daar is geen officiele kiss and ride maar er zijn daar links en rechts wel plaatsen waar je even kan stoppen en je chauffeur kan laten terugdraaien (broodjeszaak Pain2Deco of Calimero bv).

Ik vind de keuze van Station Mol (met shuttle bussen) ook een beetje een 'rare' keuze. Er zijn langs de N118 (Retie-Geel) genoeg plaatsen om een kiss and ride te organiseren dacht ik maar blijkbaar spelen er nog andere redenen...

Ikzelf zou bv (om de kiss and ride in Mol te gebruiken) eerst met de auto door Dessel naar Mol moeten rijden om dan met de bus terug naar Dessel gebracht te worden... Over nodeloos kilometers malen gesproken...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Helemaal goed gegokt. 10 punten! Ik woon daar ongeveer een kilometertje of 20 boven.
Als je op het circuit van Assen omhoog kijkt zie je dit, kun je even zwaaien naar Piebe ;)

Disney House GIF
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
wie kent Metalgrass niet ? omg
mensen die nog niet op Graspop geweest zijn? Of mensen die van nature Steppegras ook niet kennen ;)
Ik heb het ook vorig jaar pas op de laatste dag ontdekt, zou me ook niet verwonderen dat er nog mensen zijn die het gemist hebben hoor
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
2-pits-kooktoestel-voor-de-camping-kitchen-kit-cv-met-slang-en-drukregelaar.jpg

Metalgangers,
Zijn deze kookpitjes ook toegestaan op de camping?
Is van Campingaz van Decathlon en is met schroefaansluiting.
Bij voorbaat dank :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken