Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
Overigens wel weer heel vreemd dat GMM deze band half laat overlappen met sludge-grootheid Crowbar, die ongetwijfeld voor een groot deel hetzelfde publiek zullen aanspreken (de Lorna Shore/Chelsea Grin clash is dus zeker niet de enige)..
Leuk om wat meer over Legions of Doom te lezen! Dat laatste baal ik ook wel van ja, had graag de hele set van beiden gezien. Zal een beslissing van het moment worden, of ik tot het einde bij Crowbar blijf of al eerder de oversteek maak.

En de Lorna Shore/Chelsea Grin clash is door het verplaatsen van Lorna Shore natuurlijk wel opgeslost inmiddels! Maar ja, ik ga nog steeds liever naar Insomnium zelf. Gelukkig heb ik verder ook niet zoveel met Chelsea Grin :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Leuk om wat meer over Legions of Doom te lezen! Dat laatste baal ik ook wel van ja, had graag de hele set van beiden gezien. Zal een beslissing van het moment worden, of ik tot het einde bij Crowbar blijf of al eerder de oversteek maak.

En de Lorna Shore/Chelsea Grin clash is door het verplaatsen van Lorna Shore natuurlijk wel opgeslost inmiddels! Maar ja, ik ga nog steeds liever naar Insomnium zelf. Gelukkig heb ik verder ook niet zoveel met Chelsea Grin :)
Voor mij ook een buitenkansje om toch Insomnium mee te pakken. Nieuwe nummer White Christ met Rotting Christ voorman is echt dik. Aanrader voor wie m nog niet kent!
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Corey Taylor blijkbaar ook zeer slecht bij stem gisteren, heeft zich tijdens het optreden zelf zelfs geëxcuseerd tov het publiek... Hopelijk niets ernstig en gewoon een simpele verkoudheid ofzo
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Corey Taylor blijkbaar ook zeer slecht bij stem gisteren, heeft zich tijdens het optreden zelf zelfs geëxcuseerd tov het publiek... Hopelijk niets ernstig en gewoon een simpele verkoudheid ofzo
Oej, valt het Slipknot kaartenhuis in elkaar? :eek:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
het was dan ook heel de dag regen op nova rock, laat ons er van uit gaan dat dit gewoon door de regen en het koude weer was
 

Fera.Agricola

Nieuw lid
15 feb 2023
1
13
Na 800 pagina's meelezen (en meeleven) hier toch mijn eerste post.
Dit jaar gaan we voor het eerst naar graspop. Ik kan mij herinneren dat bij oa Pukkelpop en Werchter net buiten het festivalterrein ook genoeg te eten viel, is dit bij Graspop ook het geval en moet ik hiervoor cash meenemen?

Verder enkele bands waar ik naar uitkijk: Epoca, Avatar, arch enemy, infected rain en parkway drive.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Molybaron speelt a.s. zondag niet op Mystic Festival in Polen vanwege ziekte binnen de band. Zou de zanger weer verkouden zijn? Niks ernstigs, dus jullie hoeven je voorlopig geen zorgen te maken voor Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en MarcoReusel

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Na 800 pagina's meelezen (en meeleven) hier toch mijn eerste post.
Dit jaar gaan we voor het eerst naar graspop. Ik kan mij herinneren dat bij oa Pukkelpop en Werchter net buiten het festivalterrein ook genoeg te eten viel, is dit bij Graspop ook het geval en moet ik hiervoor cash meenemen?

Verder enkele bands waar ik naar uitkijk: Epoca, Avatar, arch enemy, infected rain en parkway drive.
Er valt buiten het terrein wel een en ander te vinden (althans was dit zo de laatste keer dat ik er was, 2019). Ik denk wel dat het met cash te doen is daar. Geen idee of ze payconiq / bankcontact hebben
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
Na 800 pagina's meelezen (en meeleven) hier toch mijn eerste post.
Dit jaar gaan we voor het eerst naar graspop. Ik kan mij herinneren dat bij oa Pukkelpop en Werchter net buiten het festivalterrein ook genoeg te eten viel, is dit bij Graspop ook het geval en moet ik hiervoor cash meenemen?

Verder enkele bands waar ik naar uitkijk: Epoca, Avatar, arch enemy, infected rain en parkway drive.
buiten het terrein zijn er niet zo veel eetmogelijkheden als werchter etc. althans niet net buiten het festival, als je de shuttlebus of dergelijke neemt kan dat wel maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je even weg zal zijn
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
buiten het terrein zijn er niet zo veel eetmogelijkheden als werchter etc. althans niet net buiten het festival, als je de shuttlebus of dergelijke neemt kan dat wel maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je even weg zal zijn
geen professionele kraampjes of dergelijke zoals werchter maar dan wel mensen die een tent op hun oprit zetten en wat tafeltjes etc en daar een braadworst verkopen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
359
812
Klein vraagje voor mijn neef die zijn eerste Graspop gaat doen.
Hij gaat elke dag op en af rijden wegens de slechte rug van zijn vriendin (camping is dan niet ideaal en ze hebben vorige maand ofzo pas beslist om te komen dus de andere campings waren volzet). Ze denken erover om hun wagen in de buurt van Mol Station te parkeren en de shuttle te nemen, maar tot hoelaat rijden die ongeveer de voorgaande jaren? Ik heb deze nog nooit genomen dus heb geen idee :D
Thanks alvast!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
321
579
Klein vraagje voor mijn neef die zijn eerste Graspop gaat doen.
Hij gaat elke dag op en af rijden wegens de slechte rug van zijn vriendin (camping is dan niet ideaal en ze hebben vorige maand ofzo pas beslist om te komen dus de andere campings waren volzet). Ze denken erover om hun wagen in de buurt van Mol Station te parkeren en de shuttle te nemen, maar tot hoelaat rijden die ongeveer de voorgaande jaren? Ik heb deze nog nooit genomen dus heb geen idee :D
Thanks alvast!
ik snap je maar waarom dan niet die paar extra tientjes voor een parking ticket ?

Heb je geen last van de bus en is een klein stukje lopen en met het komende weer is dat best lekker
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
359
812
ik snap je maar waarom dan niet die paar extra tientjes voor een parking ticket ?

Heb je geen last van de bus en is een klein stukje lopen en met het komende weer is dat best lekker
Is ook zeker een optie, maar het zijn nog beide studenten dus als er daarop kunnen besparen (ook al zijn het maar een paar tientjes) zijn ze daar blij mee.
Parking is zeker wel een mogelijkheid, maar ze willen gewoon alle opties even weten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Klein vraagje voor mijn neef die zijn eerste Graspop gaat doen.
Hij gaat elke dag op en af rijden wegens de slechte rug van zijn vriendin (camping is dan niet ideaal en ze hebben vorige maand ofzo pas beslist om te komen dus de andere campings waren volzet). Ze denken erover om hun wagen in de buurt van Mol Station te parkeren en de shuttle te nemen, maar tot hoelaat rijden die ongeveer de voorgaande jaren? Ik heb deze nog nooit genomen dus heb geen idee :D
Thanks alvast!
Kunnen ze eventueel een fiets meenemen? Dan kan je je wagen nog dichter parkeren, en is de afstand van/naar de weide geen probleem meer.
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
352241130_111224981980047_906923577589393350_n.jpg

Al vervangen blijkbaar, dit zou de nieuwe zijn
is die niet gewoon naar de kapper geweest en zijn spikes laten afknippen?:ninja:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Klein vraagje voor mijn neef die zijn eerste Graspop gaat doen.
Hij gaat elke dag op en af rijden wegens de slechte rug van zijn vriendin (camping is dan niet ideaal en ze hebben vorige maand ofzo pas beslist om te komen dus de andere campings waren volzet). Ze denken erover om hun wagen in de buurt van Mol Station te parkeren en de shuttle te nemen, maar tot hoelaat rijden die ongeveer de voorgaande jaren? Ik heb deze nog nooit genomen dus heb geen idee :D
Thanks alvast!

Dit jaar rijden ze tot 22u30 dacht ik
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken