Down The Rabbit Hole 2023

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
327
279
Met een internationale sub-headliner mag je, denk ik, al je handjes dichtknijpen. Wanneer je al leest dat RW aangeeft dat er niet zo snel een plan B of C klaar ligt.. Eeuwig zonde van Stromae, misschien wel een lange tijd niet te bewonderen..
Het probleem met een Nederlandse headliner is, die zie je overal wel voorbij komen. Een bijzondere colab zou dan wel kunnen, of een reünie.

Acda en de Munnik misschien..? XD
 

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Als ze niet met een vervangende headliner komen, zeg ik: John Coffey op de plek van IDLES en IDLES een plek doorschuiven! Een persoonlijke wens hoor, die lang niet iedereen blij zal maken (DTRH hoeft dan nauwelijks bij te leggen). Maar ik heb dat duizendmaal liever dan bijvoorbeeld een Editors, en dan heb ik het nog niet eens over Goldband.

Ik hoopte dit jaar ook weer op een langer gevestigde naam uit de oude doos, misschien nu een idee. De show van David Byrne was voor mij een van de DTRH-hoogtepunten. De Pet Shop Boys of Depeche Mode zijn dat weekend in de buurt. En Iggy Pop zou ik ook geen probleem vinden.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik hoop dat Atze het bij het verkeerde eind heeft (Nederlandse act of dj). Is Arcade Fore nog een optie?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

wouterwol

Nieuw lid
1 mrt 2018
4
1
Is Sam Fender niet nog een optie?
1 Juli nog beschikbaar, redelijk groot en heeft nog wat goed te maken (paar jaar geleden afgezegd)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Krezip? Atze laat een NL invliegen door Mojo...

maar serieus, zou Blur een optie zijn.
De Ziggo show is nagenoeg uitverkocht, en ze kunnen vanuit Roskilde de dag nadien op DTRH staan?
(waarschijnlijk denk ik te groot?)
Is Blur anno nu groter dan Stromae? Zou wel moeten kunnen toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken