Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met een internationale sub-headliner mag je, denk ik, al je handjes dichtknijpen. Wanneer je al leest dat RW aangeeft dat er niet zo snel een plan B of C klaar ligt.. Eeuwig zonde van Stromae, misschien wel een lange tijd niet te bewonderen..
Het probleem met een Nederlandse headliner is, die zie je overal wel voorbij komen. Een bijzondere colab zou dan wel kunnen, of een reünie.
Als ze niet met een vervangende headliner komen, zeg ik: John Coffey op de plek van IDLES en IDLES een plek doorschuiven! Een persoonlijke wens hoor, die lang niet iedereen blij zal maken (DTRH hoeft dan nauwelijks bij te leggen). Maar ik heb dat duizendmaal liever dan bijvoorbeeld een Editors, en dan heb ik het nog niet eens over Goldband.
Ik hoopte dit jaar ook weer op een langer gevestigde naam uit de oude doos, misschien nu een idee. De show van David Byrne was voor mij een van de DTRH-hoogtepunten. De Pet Shop Boys of Depeche Mode zijn dat weekend in de buurt. En Iggy Pop zou ik ook geen probleem vinden.
maar serieus, zou Blur een optie zijn.
De Ziggo show is nagenoeg uitverkocht, en ze kunnen vanuit Roskilde de dag nadien op DTRH staan?
(waarschijnlijk denk ik te groot?)
maar serieus, zou Blur een optie zijn.
De Ziggo show is nagenoeg uitverkocht, en ze kunnen vanuit Roskilde de dag nadien op DTRH staan?
(waarschijnlijk denk ik te groot?)