Down The Rabbit Hole 2023

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
63
59
Ik verwacht eigenlijk dat géén van de namen die tot nu toe zijn geopperd gaat komen, vooral met de disclaimer van DTRH zelf, dat zet je niet zomaar bij zo'n bericht. Ik denk dat we in onze handjes mogen knijpen als ze Goldband nog weten te strikken, dan wordt het iig niet te druk bij Overmono...

Maarrrr.. als ik dan toch nog een naam mag opgooien die toch iets minder groot is; Bicep?
 
  • Leuk
Waarderingen: J_M

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Florence and the Machine is misschien ook een mogelijkheid? Kan mooi samen met IDLES, die hebben afgelopen jaar haar track Heaven Is Here gecoverd. Wel samen delen met LL dan. (Ja, ik blijf wishful denken tegen beter weten in :) )
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
342
Ik hoopte dit jaar ook weer op een langer gevestigde naam uit de oude doos, misschien nu een idee. De show van David Byrne was voor mij een van de DTRH-hoogtepunten. De Pet Shop Boys of Depeche Mode zijn dat weekend in de buurt. En Iggy Pop zou ik ook geen probleem vinden.
Dit hoop ik ook, mis ik nu nog een beetje. Kraftwerk zou ik bijvoorbeeld ook wel tof vinden. Beetje out of the box en wellicht te klein maar ik zou dus ook heel graag Manu Chao een keer op dtrh zien, ook prima op een headline spot. Het optreden wat ik van hen op Sziget heb gezien in 2016 is echt een van mijn meest favo festival herinneringen
 
  • Leuk
Waarderingen: Cornholio

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
No Way Reaction GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken