Pinkpop 2023

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Dit word mijn spoorboekje voor Pinkpop dit jaar:

Vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr en elo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Dit word mijn spoorboekje voor Pinkpop dit jaar:

Vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
Kijkend naar jouw spoorboekje kan ik ook Robin Kester op de zondag aanbevelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dit dus! Kan wel leuk ook een spoorboekje maken maar uiteindelijk is het blokkenschema wat mij uiteindelijk de keuzes zal gaan brengen!
vorige keer kwam die de dag nadat de lineup compleet was in april.

ik denk niet dat ze veel haast maken met het blokkenschema.
aan de andere kant, nu alle namen bekend zijn, kom dan gewoon minstens met de podium indeling... raar dat ze dat niet doen imo
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Dikgedrukt wil ik naar toe, schuingedrukt moet ik nog inluisteren.

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers / Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
DeWolff komt toch alleen, zonder Dawn Brothers?
wie zegt dat ze alleen komen?

volgens de lineup op Ticketmaster staat er : "DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream"

Overigens zijn ze zo ook op andere festivals aangekondigd in 2023. Wellicht dat dat nog op de site van Pinkpop komt te staan, misschien in het blokkenschema?

(Of het staat niet goed op Ticketmaster?)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
wie zegt dat ze alleen komen?

volgens de lineup op Ticketmaster staat er : "DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream"

Overigens zijn ze zo ook op andere festivals aangekondigd in 2023. Wellicht dat dat nog op de site van Pinkpop komt te staan, misschien in het blokkenschema?

(Of het staat niet goed op Ticketmaster?)
Dat is je bron?

Op de Pinkpop site en in hun socials wordt er met geen woord over gesproken. Ook niet in het stukje inleidende tekst dat ze over de band schrijven als je ze aanklikt in het programma. Nee dit is gewoon een fuck up van TM hoor...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Waar zie je dat op Ticketmaster @DennisvdBr ? Als ik daar op DeWolff zoek krijg ik Pinkpop en North Sea Jazz maar niks over Dawn Brothers.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Het wordt tijd voor een spoorboekje of in ieder geval een podium indeling….als ik een mooie spot bij P!nk wil krijgen hoop ik dat The War On Drugs sub headliner zijn. Maar geen idee…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
alle namen zijn toch bekend, zie niet wat er mis is met nu ook al de podiumindeling er bij te vermelden?

ik mag toch hopen dat ze het blokkenschema niet pas bekend gaan maken als de "Pinkpop-gids" op papier gedrukt gaat worden als het een paar weekjes voor het festival is.

imo... blokkenschema/tijden zijn voorlopig nog niet heel spannend, maar podiumindeling mogen we toch wel al verwachten!
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Wellicht ander iets. De vrijdag ga ik met vrienden naar Pinkpop maar de overige twee dagen zal ik vooralsnog alleen gaan. Heeft iemand een idee hoe dit is? Ben nog nooit alleen naar een event geweest. Al helemaal niet een festival.

Veel vrienden vinden het te duur, programma niet goed genoeg of spenderen liever iets meer aan een vakantie dit jaar. Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag 😂 🙈
Ik heb dit zeker 20 keer gedaan. Heeft zo zijn voordelen: je kan doen wat je wilt en wanneer je wilt. In het begin moet je misschien wat door de ongemakkelijkheid heen maar bedenk dat er letterlijk niemand op je let. En zoals al eerder is gezegd heb je vanzelf aanspraak.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb dit zeker 20 keer gedaan. Heeft zo zijn voordelen: je kan doen wat je wilt en wanneer je wilt. In het begin moet je misschien wat door de ongemakkelijkheid heen maar bedenk dat er letterlijk niemand op je let. En zoals al eerder is gezegd heb je vanzelf aanspraak.
Ja ik zie het zelf ook wel als een voordeel. Vaak bij Pinkpop ervaren dat iedereen uit de groep wat anders wilt , je toch soms onrustig wordt als je moet stressen om op tijd te zijn bij een andere act …en ik zelf denk dat je nog meer geniet van de optredens.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Niet perse relevant in dit topic maar wilde het toch even delen. Lange tijd was Taylor Swift een gerucht voor Pinkpop. Gezien haar productie van de shows in de VS en de duur van haar show was dit nooit een optie geweest.

Om je een idee te geven …ze zingt 3 uur en ongeveer 15 minuten en haar setlist heeft 44 liedjes. Elk album een ander decor en outfits…

 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
wat ik overigens ook gek vind nog... dat de lineup compleet is, maar er zou toch nog zo'n SBS6 talentenjacht komen waarvan de winnaar een plek op Pinkpop krijgt?

als de lineup compleet is, zal dat dan 2023 niet meer gaan worden neem ik aan?
en evenals 2022 dus 62 acts, 20 op vrijdag, 21 op zaterdag en 21 op zondag.
qua tijdschema zal het vrijwel hetzelfde zijn als 2022, dus 5 acts per podium Zuid, Noord en tent (op de openingsdag na geen opener op Noord) en 6 op Stage 4. Daar zal de verrassing niet in zitten

zit alleen nog te stoeien met die tekst op de Pinkpop site bij de FAQ : Het festivalterrein gaat elke dag om 11:00 uur open en sluit om 00:00 uur. Het programma begint iedere dag rond 12:00 uur. Uiteraard zijn deze tijden onder voorbehoud van wijzigingen.
ze beginnen zo'n 45 minuten a 30 minuten eerder tov 2022? of zelfs 1,5 a 1 uur eerder tov 2019!
waar gaat dat verschil in zitten? alle subs langere speeltijd (was 2022 enkel TOP 1:20 en Volbeat 1:15) of stoppen de headliners eerder of zit er meer rek in de tijd tussen acts? misschien gaat dat nog interessant worden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken