Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Honestly RaR seems very unlikely since they are doing the whole 2 shows different setlists thing. Doesn't make sence to play 2 different venues in 1 weekend
Yes. However I could see them doing one set @Rock Am Ring, one set @Rock I'm Park? Please? Just let me dream haha
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Damn sometimes I hate to be right....

Kleine troost wel, mochten ze in 2024 toch nog in onze contreien zijn, 2 x RW gaan ze echt nooit doen, dus daar dan wel een kans voor GMM
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
In 2024 zal het afhangen of Metallica naar Graspop komt van het feit of Graspop een weekend op wil (voor Metallica WSS wel als er geen betere headliners beschikbaar zijn die ook uitverkoop veroorzaken) en kan schuiven.
Als ze er in 2024 festivals tussen lappen, staan die gewoon terug op Werchter hoor. "Ze gaan geen 2 jaar op rij Werchter doen" was de hoofdreden waarom het Metallica-gerucht zo geloofwaardig was.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Damn sometimes I hate to be right....

Kleine troost wel, mochten ze in 2024 toch nog in onze contreien zijn, 2 x RW gaan ze echt nooit doen, dus daar dan wel een kans voor GMM
Nou... Jouw berichten waren toch dat ze in 2023 helemaal niet in Europa zouden touren? ;)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ze zullen wel iets met Werchter gaan doen.

Was me al tijdje duidelijk dat het geen Graspop zou worden. Maar wou het nu niet in de groep gooien zonder 100% duidelijkheid.
ik zie ze nog in staat om rock werchter en boutique/tw classic beide te gaan doen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
Denk dat het gewoon een los werchter evenement gaat worden voor Metallica ergens in 2023 of 2024. Graspop geloof ik niet meer in na deze announcement.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
ik zie ze nog in staat om rock werchter en boutique/tw classic beide te gaan doen
Gewoon 2 avonden classic is toch veel logischer? Ze doen een tour van 2 jaar waarin ze steeds dezelfde venue 2x aandoen met verschillende setlists
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Maar echt hoor, hebben wij weer. Gaat Metallica eindelijk eens een keer een paar jaar achter elkaar op zomertour door Europa, komen ze met zo'n vaag concept waardoor ze alsnog niet op Graspop kunnen. Het is een vloek gewoon, dat is het.

En nu maar door speculeren wie dan in vredesnaam de overige twee headliners voor Graspop worden.
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
16 en 18 juni in zweden, dat is dus definitief een streep door metallica op het moment dat we de grootste kans ooit hadden op graspop, wat een domper. ze hangen dus wel heel hard vast aan die 2 avonden 2 sets
Dus kunnen nu eindelijk de discussies over metallica voor eens en altijd stoppen. We moeten ons er bij neer leggen. Metallica zal nooit op graspop spelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken