Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.435
Metallica kan ook altijd Oostende aandoen (cfr. Rammstein dit jaar).

Al zie ik niet in waarom je dat dan niet mee zou aankondigen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
En als ze hun Crew laten opbouwen in Gothenburg, kunnen ze op 15/06 een aangepaste show op Graspop spelen toch?
Misschien hebben ze iets in een contractje gegoten samen met RW vorig jaar 👏
Zolang de affiche er niet is blijf ik volhouden
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Metallica klonk echt goed op Hellfest vorig jaar,had het heel graag nog eens gezien op Graspop.Tweede domper is dat het alternatief die ellendige puinbak is in Amsterdam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en PatrickV

PatrickV

Playlistbediener
26 nov 2022
20
26
Metallica klonk echt goed op Hellfest vorig jaar,had het heel graag nog eens gezien op Graspop.Tweede domper is dat het alternatief die ellendige puinbak is in Amsterdam.
Heb ze nog op Pinkpop gezien afgelopen jaar , waren geweldig !
Amsterdam heb je gelijk in , heb ze daar 2x gezien , dat is niet mijn favoriete locatie ( om het maar licht uit te drukken) .

Wel echt gigantisch balen dit zeg …
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Ik zie wel nergens Download Festival er tussen staan. Zouden ze de Festivals en hun Stadium tour apart houden?
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
355
504
Dat zijn echt niet grappige prijzen. En dan ook nog in die galmbak.....ik heb Metallica al vaak live gezien maar dit zou ik echt niet gaan betalen. Lees net dat die prijs voor 2 concerten is. Dus geen aparte tickets

SINGLE DAY TICKET GENERAL ON-SALE​


Begins on Friday, January 20 at 9 AM Local Time

 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.607
5.008
Heeft Metallica ooit twee avonden achter elkaar gespeeld?
Nee, dat doen ze volgens mij nooit (kan in ieder geval geen voorbeelden daarvan vinden op setlist.fm vanaf 2017).
Hoewel ik tussen de nieuwe aankondigingen een opvallende uitzondering zie:

1669653091332.png

Kan natuurlijk ook gewoon een foutje zijn.
Sowieso zullen ze geen 2 dagen achter elkaar met een verplaatsing ertussen gaan doen.

Dat kan dan ook maar één ding betekenen:
Metallica speelt de pre-party op woensdagavond op GMM, in een 3 uur durende show die beide afzonderlijke sets omvat! :p;)
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Winning
  • Geweldig
Waarderingen: nikita, Simoni en Jamel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
De resterende (afgevallen) kandidaten voor de overgebleven twee headline-spots:

Kiss - speelden in de huidige tour al op Graspop, maar Iron Maiden toonde al aan dat dat Graspop niet tegenhoudt

Ozzy Osbourne - Kwakkelt natuurlijk met z'n gezondheid, maar geen idee of dit Graspop zal weerhouden hem te boeken

Guns N' Roses - Moeten hun Europese tour nog concretiseren, maar bekend is dat ze wel gaan touren door Europa

Bring Me The Horizon - Lijkt heel erg goed te passen op de vrijdag met meerdere namen die als co-headliner zouden kunnen fungeren. Ook past het in het straatje van nieuwere namen hoog boeken.

Five Finger Death Punch - Stond in 2022 al als co-headliner op de affiche.

Metallica - Doet uitsluitend twee-dagen-shows. Graspop lijkt door overlap met een datum in Zweden uitgesloten.

System Of A Down - Pendelen tussen Rock Werchter en Graspop. Hebben echter nog maar 1 show in mei geboekt staan, in Las Vegas.

Avenged Sevenfold - Nog geen geluiden dat het snel zou gaan met hun nieuwe album, terwijl ze de lange productieduur als argument aanvoerden om nog even niet op te treden na de coronapauze.

Evanescence - Touren in de zomer en hebben nog geen Belgische datum.

Veel meer lijkt me niet logisch. De grootste kanshebbers zijn in mijn ogen Kiss, Guns N' Roses, Bring Me The Horizion en Evanescence.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken