Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En als ze hun Crew laten opbouwen in Gothenburg, kunnen ze op 15/06 een aangepaste show op Graspop spelen toch?
Misschien hebben ze iets in een contractje gegoten samen met RW vorig jaar
Zolang de affiche er niet is blijf ik volhouden
Metallica klonk echt goed op Hellfest vorig jaar,had het heel graag nog eens gezien op Graspop.Tweede domper is dat het alternatief die ellendige puinbak is in Amsterdam.
Metallica klonk echt goed op Hellfest vorig jaar,had het heel graag nog eens gezien op Graspop.Tweede domper is dat het alternatief die ellendige puinbak is in Amsterdam.
Heb ze nog op Pinkpop gezien afgelopen jaar , waren geweldig !
Amsterdam heb je gelijk in , heb ze daar 2x gezien , dat is niet mijn favoriete locatie ( om het maar licht uit te drukken) .
Dat zijn echt niet grappige prijzen. En dan ook nog in die galmbak.....ik heb Metallica al vaak live gezien maar dit zou ik echt niet gaan betalen. Lees net dat die prijs voor 2 concerten is. Dus geen aparte tickets
Get details on Metallica's upcoming concert at Johan Cruijff ArenA in Amsterdam, Netherlands on April 27, 2023, and check back after the show to get the setlist, see photos and watch videos from the gig.
Nee, dat doen ze volgens mij nooit (kan in ieder geval geen voorbeelden daarvan vinden op setlist.fm vanaf 2017).
Hoewel ik tussen de nieuwe aankondigingen een opvallende uitzondering zie:
Kan natuurlijk ook gewoon een foutje zijn.
Sowieso zullen ze geen 2 dagen achter elkaar met een verplaatsing ertussen gaan doen.
Dat kan dan ook maar één ding betekenen:
Metallica speelt de pre-party op woensdagavond op GMM, in een 3 uur durende show die beide afzonderlijke sets omvat!
Nou dat was ff bijlezen met vooral slecht nieuws. Bijzonder concept van onze Amerikaanse vrienden. Ben benieuwd naar het animo. Mij gaan ze niet zien in die galmbak iig.
De resterende (afgevallen) kandidaten voor de overgebleven twee headline-spots:
Kiss - speelden in de huidige tour al op Graspop, maar Iron Maiden toonde al aan dat dat Graspop niet tegenhoudt
Ozzy Osbourne - Kwakkelt natuurlijk met z'n gezondheid, maar geen idee of dit Graspop zal weerhouden hem te boeken
Guns N' Roses - Moeten hun Europese tour nog concretiseren, maar bekend is dat ze wel gaan touren door Europa
Bring Me The Horizon - Lijkt heel erg goed te passen op de vrijdag met meerdere namen die als co-headliner zouden kunnen fungeren. Ook past het in het straatje van nieuwere namen hoog boeken.
Five Finger Death Punch - Stond in 2022 al als co-headliner op de affiche.
Metallica - Doet uitsluitend twee-dagen-shows. Graspop lijkt door overlap met een datum in Zweden uitgesloten.
System Of A Down - Pendelen tussen Rock Werchter en Graspop. Hebben echter nog maar 1 show in mei geboekt staan, in Las Vegas.
Avenged Sevenfold - Nog geen geluiden dat het snel zou gaan met hun nieuwe album, terwijl ze de lange productieduur als argument aanvoerden om nog even niet op te treden na de coronapauze.
Evanescence - Touren in de zomer en hebben nog geen Belgische datum.
Veel meer lijkt me niet logisch. De grootste kanshebbers zijn in mijn ogen Kiss, Guns N' Roses, Bring Me The Horizion en Evanescence.