Ik zal teleurgesteld zijn mocht het geen Metallica of SOAD zijn die donderdag.
Niet omdat ik niet tevreden ben met de huidige affiche (integendeel) maar doordat we nu toch met een 4e dag op donderdag zitten en dit voor mij betekent dat er toch een opportuniteit moet geweest zijn? En dit forum helpt ook wel niet echt om de verwachtingen laag te houden
Vorig jaar stond er toch ook niet een speciale naam op Graspop terwijl ze 4 dagen hadden?
Iron Maiden is natuurlijk een hele grote band maar niet een unieke band die er normaal nooit staat. Daar hadden ze geen vierde dag voor nodig.
SOAD zie ik niet echt gebeuren, denk dat die niet naar Europa komen, of een exclusieve Hellfest show zie ik ook nog wel gebeuren.
Mochten we alsnog verrast worden met SOAD zou ik wel een gat in de lucht springen. SOAD op graspop zien is voor mij persoonlijk nog wel een grotere droom dan Metallica op Graspop zien. al heb ik beide bands al live gezien.
Een tweetal grote kleppers zie ik echt niet meer gebeuren. Mijn theorie is vooralsnog dat ze 1 hele grote naam en 1 kleine naam hebben als headliners. Als je bijvoorbeeld BMTH aangekondigd als vrijdag headliner zal er veel ophef over zijn, maar als je eerst Metallica voor donderdag aankondig dan maakt niemand het nog iets uit dat de vrijdag headliner niks is. Denk dat dit de reden is dat we nog 2 headliners missen. (dit kan Metallica + BMTH zijn, maar zou net zo goed GNR + Evanescence kunnen zijn om maar wat te noemen)