Graspop Metal Meeting 2023

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.028
2.643
Zeer jammer natuurlijk.

Geen enkele band rechtvaardigt mi een extra, vierde dag.

Ook GnR niet die, 2020 en 2021 buiten beschouwing gelaten, al 5 jaar aan het touren zijn. Het nieuwe aan de reünie is er al lang van af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Afgelopen juni stonden ze op Copenhell, een festival met een capaciteit van 35k. Graspop heeft een capaciteit van 52500, dus de capaciteit is duidelijk het probleem niet.
Had ooit eens een artikel gelezen waar dit nu net het probleem was en dat de organisatie van Metallica steeds het festival met de meeste toeschouwers aangaat.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.457
2.940
Waar is Architects trouwens mee bezig. Heb nu hun 2022-album op. Op Rock Am Ring vond ik ze pre-corona behoorlijk hard. Nu lijkt het een soort slechte Bring Me The Horizon light....
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.438
4.590
Waar is Architects trouwens mee bezig. Heb nu hun 2022-album op. Op Rock Am Ring vond ik ze pre-corona behoorlijk hard. Nu lijkt het een soort slechte Bring Me The Horizon light....
Als ik de interviews mag geloven zijn ze eindelijk door hun rouwproces aan het geraken en wilden ze daarmee ook een meer happy record maken in de plaats van kwade/triestige muziek waarmee ze telkens herinnerd worden aan tom
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Rockbeer

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
261
449
System Of A Down is up to something. In an interview with Kyle Meredith, vocalist Serj Tankian reveals the band will announce something he "can't really tell you about" in 2023 after being asked if there's a future for the band. Tankian doesn't elaborate any further, but he doesn't need to either – we're obviously all going to pay close attention to System Of A Down in 2023 now that Tankian made a comment like this!


Indien het geen SOAD zal worden, geef ons dan als troostprijs Machine Head 🤝
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.438
4.590
System Of A Down is up to something. In an interview with Kyle Meredith, vocalist Serj Tankian reveals the band will announce something he "can't really tell you about" in 2023 after being asked if there's a future for the band. Tankian doesn't elaborate any further, but he doesn't need to either – we're obviously all going to pay close attention to System Of A Down in 2023 now that Tankian made a comment like this!


Indien het geen SOAD zal worden, geef ons dan als troostprijs Machine Head 🤝
Gezien al die er in Armenië gebeurt heb ik hoop in een album. Dat is het enige onderwerp waar ze wel in overeen komen en muziek over kunnen maken
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
System Of A Down is up to something. In an interview with Kyle Meredith, vocalist Serj Tankian reveals the band will announce something he "can't really tell you about" in 2023 after being asked if there's a future for the band. Tankian doesn't elaborate any further, but he doesn't need to either – we're obviously all going to pay close attention to System Of A Down in 2023 now that Tankian made a comment like this!


Indien het geen SOAD zal worden, geef ons dan als troostprijs Machine Head 🤝
Werchter heeft nog een soad concertje tegoed, dus smijt ze maar bij op de 'vergeet het'-stapel. Dat is die met metallica bovenaan...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: PreFXDesigns

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.457
2.940
System Of A Down is up to something. In an interview with Kyle Meredith, vocalist Serj Tankian reveals the band will announce something he "can't really tell you about" in 2023 after being asked if there's a future for the band. Tankian doesn't elaborate any further, but he doesn't need to either – we're obviously all going to pay close attention to System Of A Down in 2023 now that Tankian made a comment like this!


Indien het geen SOAD zal worden, geef ons dan als troostprijs Machine Head 🤝
Zou lekker zijn hoor. Inmiddels nog beter dan Metallica, aangezien ik daar toch al 2x naartoe ga volgend jaar 🤣 However. De Rock Werchter-vrijdag zou ik ook geen doodzonde vinden. Lekker een dagje daarnaartoe is nooit weg.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.373
6.600
Werchter heeft nog een soad concertje tegoed, dus smijt ze maar bij op de 'vergeet het'-stapel. Dat is die met metallica bovenaan...
Heb inderdaad niet het idee dat Werchter de headliners dit jaar voor het uitkiezen heeft, dus als SOAD beschikbaar komt dan geloof ik nooit dat Herman ze aan Graspop gaat laten.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman en festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.578
7.272
Ik hoop vooral op een prima headliner, formaat maakt me niet veel uit, en dan nog een leuk klein naampje erbij. Dan is de donderdag perfect en is het gewoon een ticket
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.373
6.600
Even iets anders dan al het headlinergeweld: ik ben de laatste dagen veel aan het luisteren naar Septicflesh. Vette band, tof nieuw album! Maar bij het bekijken van live video's zie ik dat hun clean zanger er vaak niet bij is en dat ze zijn zangpartijen vanaf een bandje laten horen. Heeft iemand enig idee waarom dit is? Voor mij is die cleanzang wel echt de kers op de taart voor deze band, dus ik zou het jammer vinden als hij er niet bij is.

Hoop dat iemand van jullie fan is en opheldering kan geven!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Even iets anders dan al het headlinergeweld: ik ben de laatste dagen veel aan het luisteren naar Septicflesh. Vette band, tof nieuw album! Maar bij het bekijken van live video's zie ik dat hun clean zanger er vaak niet bij is en dat ze zijn zangpartijen vanaf een bandje laten horen. Heeft iemand enig idee waarom dit is? Voor mij is die cleanzang wel echt de kers op de taart voor deze band, dus ik zou het jammer vinden als hij er niet bij is.

Hoop dat iemand van jullie fan is en opheldering kan geven!
Echt een geweldige band en ben erg blij dat ze er weer staan. Maar tot nu toe alleen met cleane zang vanaf band gezien. De Anger staat wel op de bandfoto dus wie weet gaat hij nu wel mee. Vermoed dat het vooral een kostenafweging is aangezien hij niet superveel zingt.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
481
1.512
Even iets anders dan al het headlinergeweld: ik ben de laatste dagen veel aan het luisteren naar Septicflesh. Vette band, tof nieuw album! Maar bij het bekijken van live video's zie ik dat hun clean zanger er vaak niet bij is en dat ze zijn zangpartijen vanaf een bandje laten horen. Heeft iemand enig idee waarom dit is? Voor mij is die cleanzang wel echt de kers op de taart voor deze band, dus ik zou het jammer vinden als hij er niet bij is.

Hoop dat iemand van jullie fan is en opheldering kan geven!
Hij heeft verplichtingen in Griekenland waardoor hij soms niet kan touren, wat die precies zijn is (mij) niet bekend. Hij was er afgelopen jaar soms wel, soms niet bij.

Edit: hier een bron waar hem de vraag wordt gesteld: https://www.invisibleoranges.com/interview-septicflesh/
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.578
7.272
Het blokkenschema duurt natuurlijk nog wel even, maar ben wel nieuwsgierig naar wat de headline shows van Epica en Avatar op Alcatraz voor gevolg heeft voor de posities op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
186
Ben er bijna zeker van dat de vrijdag headliner FFDP wordt, vorig jaar zei Moody op het einde "see you next year", voor mij een terechte headliner.
De donderdag dan GnR ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timon en PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken