Graspop Metal Meeting 2023

Bram36

Playlistbediener
17 nov 2022
14
45
Waar hebben jullie gezien dat Guns N' Roses gaat touren in Europa? Ik weet alleen dat Slash gezegd heeft dat ze nog een tour moeten afwerken komend jaar maar of dat in Europa is is in mijn ogen niet uitgesproken. Ik ben vanuit oudsher wel een GNR liefhebber maar van mij hoeven ze met de huidige stem van Axl ook niet te komen en je krijgt waarschijnlijk ook grotendeels dezelfde show als in 2018.
Ik zou dan toch ook eerder voor Iron Maiden kiezen gezien die wel met een nieuwe show gaan komen komend jaar.

FFDP zou ik overigens ook een zeer slechte headliner vinden, de show die ze vorig jaar neerzette vond ik echt een drama
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Waar hebben jullie gezien dat Guns N' Roses gaat touren in Europa? Ik weet alleen dat Slash gezegd heeft dat ze nog een tour moeten afwerken komend jaar maar of dat in Europa is is in mijn ogen niet uitgesproken. Ik ben vanuit oudsher wel een GNR liefhebber maar van mij hoeven ze met de huidige stem van Axl ook niet te komen en je krijgt waarschijnlijk ook grotendeels dezelfde show als in 2018.
Ik zou dan toch ook eerder voor Iron Maiden kiezen gezien die wel met een nieuwe show gaan komen komend jaar.

FFDP zou ik overigens ook een zeer slechte headliner vinden, de show die ze vorig jaar neerzette vond ik echt een drama
instagram van de zanger van dirty honey dacht ik met dat zij de support zouden doen
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Waar hebben jullie gezien dat Guns N' Roses gaat touren in Europa? Ik weet alleen dat Slash gezegd heeft dat ze nog een tour moeten afwerken komend jaar maar of dat in Europa is is in mijn ogen niet uitgesproken. Ik ben vanuit oudsher wel een GNR liefhebber maar van mij hoeven ze met de huidige stem van Axl ook niet te komen en je krijgt waarschijnlijk ook grotendeels dezelfde show als in 2018.
Ik zou dan toch ook eerder voor Iron Maiden kiezen gezien die wel met een nieuwe show gaan komen komend jaar.

FFDP zou ik overigens ook een zeer slechte headliner vinden, de show die ze vorig jaar neerzette vond ik echt een drama
*IM werd met de sportpaleis-show in juni volgend jaar gewoon afgeschreven voor Graspop hoor, doen absoluut niet beiden.
*GnR moet nog een aantal shows dacht ik inhalen. (@DennisvdBr weet daar alles van)

instagram van de zanger van dirty honey dacht ik met dat zij de support zouden doen
Dat heb ik kort nadien zelf ook opnieuw ontkracht :( Bleek gewoon over een foto van de tour van dit jaar te gaan, die hij nog eens postte. :'(
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Vended zou ik ook heel graag zien komen, staan op mijn lijstje van bands die ik nog live wil zien
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Waar hebben jullie gezien dat Guns N' Roses gaat touren in Europa? Ik weet alleen dat Slash gezegd heeft dat ze nog een tour moeten afwerken komend jaar maar of dat in Europa is is in mijn ogen niet uitgesproken. Ik ben vanuit oudsher wel een GNR liefhebber maar van mij hoeven ze met de huidige stem van Axl ook niet te komen en je krijgt waarschijnlijk ook grotendeels dezelfde show als in 2018.
Ik zou dan toch ook eerder voor Iron Maiden kiezen gezien die wel met een nieuwe show gaan komen komend jaar.

FFDP zou ik overigens ook een zeer slechte headliner vinden, de show die ze vorig jaar neerzette vond ik echt een drama
punt 1, met korreltje zout, dat ze gerucht zijn voor Glastonbury
punt 2, het uitgestelde concert in Glasgow (5 juli 2022) moet nog ingehaald worden
niet geheel onbelangrijk, punt 3, Slash heeft in een radio interview aangegeven dat GnR gaat werken aan een nieuw album en daarvoor in de zomer nog op tour gaat
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Aangezien ik enkel een dagticket heb voor GMM Zondag, ben ik uiteraard daar wat meer gefocust op.

Even de reeds aangekondigde bands gefilterd voor wat ik denk dat op de mainstage zal staan.
Dan zou het tijdschema er zo uitzien, denk ik?

North Stage:
12:00 - 12:40 // The Luka State
13:40 - 14:25 // TBA
15:30 - 16:20 // Three Days Grace
17:30 - 18:30 // TBA
21:05 - 22:20 // Avatar of Hollywood Vampires
00:10 - 01:25 // Def Leppard

South Stage:
12:50 - 13:30 // TBA
14:35 - 15:20 // Kissin' Dynamite
16:30 - 17:20 // Billy Talent
19:40 - 20:55 // Avatar of Hollywood Vampires
22:30 - 00:00 // Motley Crue

Ik denk dus nog een (middel)grote naam in het midden van de middag? Godsmack?
Of misschien schuiven ze daar nog Kreator tussen, kan ook.

Avatar stond wel heel vroeg tijdens hun vorige passage. Misschien een iets te grote sprong in deze voorspelling?
Alhoewel, Gojira stond ook nog vroeg in de middag en is nu headliner. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Aangezien ik enkel een dagticket heb voor GMM Zondag, ben ik uiteraard daar wat meer gefocust op.

Even de reeds aangekondigde bands gefilterd voor wat ik denk dat op de mainstage zal staan.
Dan zou het tijdschema er zo uitzien, denk ik?

North Stage:
12:00 - 12:40 // The Luka State
13:40 - 14:25 // TBA
15:30 - 16:20 // Three Days Grace
17:30 - 18:30 // TBA
21:05 - 22:20 // Avatar of Hollywood Vampires
00:10 - 01:25 // Def Leppard

South Stage:
12:50 - 13:30 // TBA
14:35 - 15:20 // Kissin' Dynamite
16:30 - 17:20 // Billy Talent
19:40 - 20:55 // Avatar of Hollywood Vampires
22:30 - 00:00 // Motley Crue

Ik denk dus nog een (middel)grote naam in het midden van de middag? Godsmack?
Of misschien schuiven ze daar nog Kreator tussen, kan ook.

Avatar stond wel heel vroeg tijdens hun vorige passage. Misschien een iets te grote sprong in deze voorspelling?
Alhoewel, Gojira stond ook nog vroeg in de middag en is nu headliner. :D
the luka state is volgens mij geen mainstage opener. ik zie die naar jupiler stage verschuiven, thunder, crossfaith, beast in black waren dit jaar openers, dan denk ik dat we vrij hoog in niveau mogen mikken voor openers
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
the luka state is volgens mij geen mainstage opener. ik zie die naar jupiler stage verschuiven, thunder, crossfaith, beast in black waren dit jaar openers, dan denk ik dat we vrij hoog in niveau mogen mikken voor openers

Battle beast was wel pas rond 14.30 ipv al om 12.00, omdat de donderdag iets later begon
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
the luka state is volgens mij geen mainstage opener. ik zie die naar jupiler stage verschuiven, thunder, crossfaith, beast in black waren dit jaar openers, dan denk ik dat we vrij hoog in niveau mogen mikken voor openers
Die Main Stage openers is toch geen constante? Ik herinner me FM die in '19 de MS opende:

Op Spotify "maar" 24.000 luisteraars.
The Luka State heeft er +200.000.
Thunder heeft er +175.000.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.216
Voor de mainstage openers kijk ik ook naar bands als The Raven Age, Thundermother, The Answer, Bloodywood en Russkaja. Of een feestje of makkelijk in het gehoor liggend om op te starten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Die Main Stage openers is toch geen constante? Ik herinner me FM die in '19 de MS opende:

Op Spotify "maar" 24.000 luisteraars.
The Luka State heeft er +200.000.
Thunder heeft er +175.000.
fm heeft wel al redelijk wat verwezenlijkt hoor, heeft ook een publiek die nog cd's of platen speelt ipv spotify
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik hoop gewoon op meer metalcore/hardcore om de mainstage te openen, heeft geweldig geholpen op donderdag en zondag dit jaar, om meteen al vanaf de eerste band er helemaal in te vliegen. heeft me veel meer energie gegeven door de dag heen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
fm heeft wel al redelijk wat verwezenlijkt hoor, heeft ook een publiek die nog cd's of platen speelt ipv spotify
Veld stond wel absoluut niet vol, hoor. Was er van geschrokken hoe weinig volk er voor hun neus stond.
Heb toen wel van hen genoten en wat later heel de band naast onze groep zien staan kijken naar een aantal bands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken