Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Overigens, wat een bak ellende roept Metallica/Amsterdam over zich heen. Wie verzint het nou om op koningendag een concert in de Arena te doen en laat staan van een metalband? Wordt een gezellige meeting van de oranjegangers en de metalheads ergens aan het einde van de middag.
Dus enkel GnR blijft nog over als echt grote naam voor de headliner spot...of toch Aerosmith? Ozzy? Dan stopt het toch wel.
De headliners tot nu toe waren goede aankondigingen, maar nu kan het plots heel snel een iet wat zwakkere headline affiche worden. Blijven goede bands, maar mist zo net nog iets te kort
Dus enkel GnR blijft nog over als echt grote naam voor de headliner spot...of toch Aerosmith? Ozzy? Dan stopt het toch wel.
De headliners tot nu toe waren goede aankondigingen, maar nu kan het plots heel snel een iet wat zwakkere headline affiche worden. Blijven goede bands, maar mist zo net nog iets te kort
Als ze er in 2024 festivals tussen lappen, staan die gewoon terug op Werchter hoor. "Ze gaan geen 2 jaar op rij Werchter doen" was de hoofdreden waarom het Metallica-gerucht zo geloofwaardig was.
Daar had ik ook wel aan gedacht idd. En het laatste weekend van juni 2024 is nog proper open geloof ik. Al kan het ook zijn dat ze nog iets speciaal doen met Boutique ofzo.
Dat zijn echt niet grappige prijzen. En dan ook nog in die galmbak.....ik heb Metallica al vaak live gezien maar dit zou ik echt niet gaan betalen. Lees net dat die prijs voor 2 concerten is. Dus geen aparte tickets
Dat zijn echt niet grappige prijzen. En dan ook nog in die galmbak.....ik heb Metallica al vaak live gezien maar dit zou ik echt niet gaan betalen. Lees net dat die prijs voor 2 concerten is. Dus geen aparte tickets