Graspop Metal Meeting 2023

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.976
2.022
Overigens, wat een bak ellende roept Metallica/Amsterdam over zich heen. Wie verzint het nou om op koningendag een concert in de Arena te doen en laat staan van een metalband? Wordt een gezellige meeting van de oranjegangers en de metalheads ergens aan het einde van de middag.
De keuning zal moeten wijken voor de echte koningen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ronnie1976

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Dus enkel GnR blijft nog over als echt grote naam voor de headliner spot...of toch Aerosmith? Ozzy? Dan stopt het toch wel.
De headliners tot nu toe waren goede aankondigingen, maar nu kan het plots heel snel een iet wat zwakkere headline affiche worden. Blijven goede bands, maar mist zo net nog iets te kort
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.137
7.330
Dus enkel GnR blijft nog over als echt grote naam voor de headliner spot...of toch Aerosmith? Ozzy? Dan stopt het toch wel.
De headliners tot nu toe waren goede aankondigingen, maar nu kan het plots heel snel een iet wat zwakkere headline affiche worden. Blijven goede bands, maar mist zo net nog iets te kort
Aerosmith en Ozzy lijken me geen opties. Kiss/a7x hebben dan een grotere kans. Verder heb ik ook geen idee. Gnr en kiss/a7x?
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Als ze er in 2024 festivals tussen lappen, staan die gewoon terug op Werchter hoor. "Ze gaan geen 2 jaar op rij Werchter doen" was de hoofdreden waarom het Metallica-gerucht zo geloofwaardig was.
Daar had ik ook wel aan gedacht idd. En het laatste weekend van juni 2024 is nog proper open geloof ik. Al kan het ook zijn dat ze nog iets speciaal doen met Boutique ofzo.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Aerosmith en Ozzy lijken me geen opties. Kiss/a7x hebben dan een grotere kans. Verder heb ik ook geen idee. Gnr en kiss/a7x?
Blijft dat er nog geen enkele aanwijzing tot a7x is. Kiss had ik over het hoofd gezien.
Sta ik persoonlijk niet voor te springen, maar ieder zn ding.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kaarten vanaf 156€… in de ArenA
Dat zijn echt niet grappige prijzen. En dan ook nog in die galmbak.....ik heb Metallica al vaak live gezien maar dit zou ik echt niet gaan betalen. Lees net dat die prijs voor 2 concerten is. Dus geen aparte tickets
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.441
4.592
Dat zijn echt niet grappige prijzen. En dan ook nog in die galmbak.....ik heb Metallica al vaak live gezien maar dit zou ik echt niet gaan betalen. Lees net dat die prijs voor 2 concerten is. Dus geen aparte tickets
uiteindelijk is het de helft van de prijs van the rolling stones met wel deftige support mee. valt dan nog mee van prijs denk ik
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
So...that leaves us with:

GNR, Kiss, BMTH, 5FDP, Avenged Sevenfold, Evanescence

Not likely:
Nightwish, Ozzy, SOAD

Super unlikely: Tool, Priest, Within Temptation, Manowar, Faith No More...

Am I missing something?
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.441
4.592
So...that leaves us with:

GNR, Kiss, BMTH, 5FDP, Avenged Sevenfold, Evanescence

Not likely:
Nightwish, Ozzy, SOAD

Super unlikely: Tool, Priest, Within Temptation, Manowar...

Am I missing something?
kleine kans op bon jovi nog? afwachten als die geruchten rond een reunie met sambora kloppen of niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken