Graspop Metal Meeting 2023

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.264
831
Kreator is laatste keren dat ze er stonden toch main stage geweest?
Marquee mag van mij maar die tent gaat veel te klein zijn.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.687
2.269
Kreator lijkt me niet echt een band voor in de tent
meer iets voor de mainstage zo rond 6 of 7 uur denk ik? net als de vorige keer

• Leuk

saurus

Randprogramma
4 feb 2019
200
141
Graspop durft thrash bands wel in de marquee te zetten. Ik heb er ooit Testament als headliner gezien
Vorig jaar stond Destruction en sepultura er ook.
In het verleden ook exodus, testament, anthrax, tankard, ...
Kreator stond als headliner in de marquee in 2013 en erna iedere keer op de mainstage

• Leuk

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
9.016
4.526
Heb al enkele jaren de traditie om van elke band op het affiche het meest recente album te beluisteren om zo een goed doordacht spoorboekje te kunnen samenstellen uiteindelijk.

De eerste ontdekking (must see) is alvast een feit: Antimatter! Ben ook echt benieuwd naar hun live performance.
Antimatter staat live als een huis! Jammer dat je ze nu pas ontdekt. Stonden twee weken geleden in 013 en gisteren in de Boerderij. Doen wel iedere keer Nederland aan en ook iedere keer de Boerderij, waar het zo'n beetje de huisband is geworden. En Mick Moss is een toffe gast waarmee je een gezellig praatje kan maken.

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
101
103
Vraag me af wat Fleddy Melculy morgen om 10.00 aan gaat kondigen volgens hun Facebook.Stonden dit jaar al op Graspop,dus dat zal het niet zijn.Wel "t-shirt van Metallica" misschien? 😅

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.687
2.269
Verwachten jullie dat de dagtickets voor de Zaterdag uitverkopen?
Ik denk dat de zaterdag tickets als eerst uit gaan verkopen, gistermiddag was 40% al de deur uit ongeveer (volgens de informatie die we hebben tenminste) dus die gaan erg hard

PreFXDesigns

Playlistbediener
10 sep 2021
34
60
Fleddy Melculy headliner donderdag!

Closest thing to Metallica, no?
Freddy Melculy heeft dit op Facebook gepost: "Tomorrow. Morgen. Demain. 10 am 👀"
Ik verwacht morgen wel iets, ze gaan toch niet enkel Fleddy aankondigen? 😅 toch een subtiele verwijzing naar Metallica? 🙏

nikita

Support act
27 okt 2018
1.028
1.031
Hoe kom je aan die cijfers?
Iemand op het pinkpop forum lijkt me ticketmaster insider, want heeft cijfers van zowel graspop als pinkpop verkoop

Weet niet hoe de verhoudingen precies liggen qua dag- en combi-tickets, dus kan het niet in percentages uitdrukken. Voor de dagtickets nog ongeveer 9500, 9200, 6000 en 8700 (resp. do, vr, za & zo) beschikbaar en voor de combi-tickets nog ongeveer 26000.

Rekening houdende met de info die we eens lazen op het Rock Werchter forum, kunnen we wel een idee hebben van de verkoop.

(https://forum.festileaks.com/thread...voriet toevoegen-,#1.285,-Live Nation Belgium)

Graspop Metal Meeting in Dessel sold out after its capacity was expanded from 50,000 capacity to 52,000 to match high demand.

The renowned heavy metal festival, which took place across four days, sold 42,500 combi tickets and 40,000 day tickets, drawing 82,500 unique attendees.

1880

Campingartiest
2 jul 2022
82
62
Al die theorieën over metallica blijven toch hilarisch, al meermaals in een deuk gelegen. :ROFLMAO:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken