Graspop Metal Meeting 2023

jbj

Dagopener
11 okt 2022
534
731
Metallica openen om 13u en doorvliegen naar Zweden tegen 22u, haalbaar niet?
#ontkenningsfase
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Helaas... Leek er echt het jaar voor te zijn, maar blijkbaar toch niet dus.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Vind het eerlijk gezegd wel een heel vreemd concept. Je moet 2 dagen gaan? En niet eens 2 dagen achter elkaar.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Heeft Metallica ooit twee avonden achter elkaar gespeeld? Als ze de donderdag op Graspop doen en dan doorvliegen naar Zweden zou dat verklaren waarom Ghost de dag afsluit, zodat Metallica een beetje op tijd door kan. #ontkenningsfase.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
wat me dan wel weer aanstaat, deze tour heeft ook datums in 2024 in europa. ze zullen dus over 2 jaar ook gewoon terug in juni in europa zijn
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Vind het eerlijk gezegd wel een heel vreemd concept. Je moet 2 dagen gaan? En niet eens 2 dagen achter elkaar.
Niks moet, losse dagkaarten gaan in januari in de verkoop, maar dan loop je uiteraard wel het risico dat de boel al uitverkocht is als de tweedagenkaarten hard lopen.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
534
731
Heeft Metallica ooit twee avonden achter elkaar gespeeld? Als ze de donderdag op Graspop doen en dan doorvliegen naar Zweden zou dat verklaren waarom Ghost de dag afsluit, zodat Metallica een beetje op tijd door kan. #ontkenningsfase.
Nog beter dan mijn alternatief, met jou kan je tenminste spreken. Al die negativiteit hier........... :'(
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Dit is heel erg jammer. Nu maar hopen dat ze kleinere headliners hebben. Zowel Kiss als Guns N' Roses boycot ik nog harder dan die glam-acts op de zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
988
Ze zetten volledig in op dat 2 nights 2 different sets principe, met steeds 1 dag er tussen. Als ze dit ook doen in europa lijkt graspop uitgesloten
Snap de vrije dag ertussen niet zo goed. Moet je toch de set nog eens extra afbreken en opnieuw opbouwen. Als ze sets laten opvolgen, donderdag vrijdag, kunnen ze in het weekend hellfest of copenhell erbij lappen, anders ook weer niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken