Natuurlijk wel fijn dat ze eerst de combitickets in de verkoop doen, alvorens met de grote donderdagklepper te komen. Gezien het geringe aantal grote namen ten opzichte van andere dagen zit er wel iets in het vat. Ik vestig toch wel een groot deel van mijn hoop op Metallica. Maar dat combiticket komt er sowieso wel.
Klikte toevallig de juiste pagina aan. Pagina 375 ging t er even over, maar kan ook zijn gewoon het kleine aantal namen ipv specifiek grote namen. Of het ging om donderdag tov de zaterdag en zondag. Want dat is wel iets dat mij opvalt in de clashfinders, dat veel namen zo laat mogelijk zijn gezet met de nog lege plekken allemaal al vroeg in de middag, dat hoeft natuurlijk niet. Er wordt soms gek geplaatst door Graspop.
Ik volg die gedachtegang ook niet helemaal, dat de vrijdag meer grote namen zou hebben dan de donderdag.
donderdag: Epica > Arch Enemy > Ghost > Headliner
vrijdag: Amon Amarth > Gojira > Disturbed > Headliner
Disturbed is misschien wat groter dan epica of arch enemy, maar Ghost lijkt me dan weer groter dan Gojira. ik zie het grote verschil niet zo waar men het hier over heeft?
Disturbed en Gojira natuurlijk wel andersom dan, met Gojira als stage headliner