Graspop Metal Meeting 2023

Vind het eerlijk gezegd wel een heel vreemd concept. Je moet 2 dagen gaan? En niet eens 2 dagen achter elkaar.

Heeft Metallica ooit twee avonden achter elkaar gespeeld? Als ze de donderdag op Graspop doen en dan doorvliegen naar Zweden zou dat verklaren waarom Ghost de dag afsluit, zodat Metallica een beetje op tijd door kan. #ontkenningsfase.

• Leuk
Waarderingen: Simoni
wat me dan wel weer aanstaat, deze tour heeft ook datums in 2024 in europa. ze zullen dus over 2 jaar ook gewoon terug in juni in europa zijn

Vind het eerlijk gezegd wel een heel vreemd concept. Je moet 2 dagen gaan? En niet eens 2 dagen achter elkaar.
Niks moet, losse dagkaarten gaan in januari in de verkoop, maar dan loop je uiteraard wel het risico dat de boel al uitverkocht is als de tweedagenkaarten hard lopen.

Heeft Metallica ooit twee avonden achter elkaar gespeeld? Als ze de donderdag op Graspop doen en dan doorvliegen naar Zweden zou dat verklaren waarom Ghost de dag afsluit, zodat Metallica een beetje op tijd door kan. #ontkenningsfase.
Nog beter dan mijn alternatief, met jou kan je tenminste spreken. Al die negativiteit hier........... :'(

Dit is heel erg jammer. Nu maar hopen dat ze kleinere headliners hebben. Zowel Kiss als Guns N' Roses boycot ik nog harder dan die glam-acts op de zondag.

• Leuk
Waarderingen: joris313
Ze zetten volledig in op dat 2 nights 2 different sets principe, met steeds 1 dag er tussen. Als ze dit ook doen in europa lijkt graspop uitgesloten
Snap de vrije dag ertussen niet zo goed. Moet je toch de set nog eens extra afbreken en opnieuw opbouwen. Als ze sets laten opvolgen, donderdag vrijdag, kunnen ze in het weekend hellfest of copenhell erbij lappen, anders ook weer niet.

Users who are viewing this thread