Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
16u gaat het gebeuren, ik voel het aan mijn nierstenen.
Het wordt dan toch eens tijd om ze te laten verwijderen. Maar het schijnt dat dit automatisch gebeurt na het lanceren van de timetable. Dus om ziektekosten te besparen moet de organisatie vandaag gewoon op de knop drukken. Win-win :)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.679
5.182
Over de afsluiters op andere stages: Is Limp Bizkit een mogelijkheid als afsluiter op de Jupiler stage of staan die sowieso op de Main?


Google effe op Lollapalooza 2024 limp bizkit

Denk dat Limp wel mainstage is, op de jupiler zou ik belachelijk vinden
Limp Bizkit is 100% Main Stage, geen discussie mogelijk.
Als Jinjer al teveel volk trekt bij de Jupiler Stage, hoe denk je dan dat dat bij LB zou zijn?
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
95
181
Heel veel spanning en excitement om vervolgens teleurgesteld te worden omdat favoriete bands clashen :(
Dat, maar aan de andere kant ook enthousiast worden omdat we door gerichter te gaan inluisteren nieuwe bands leren kennen.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
Het is voor mij een groot deel van de voorpret en idd gerichter gaan inluisteren

Mede om de lijnen uit te zetten voor mijn groepje en hun te leiden naar de beste podia
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Over de afsluiters op andere stages: Is Limp Bizkit een mogelijkheid als afsluiter op de Jupiler stage of staan die sowieso op de Main?

Zoals eerder aangehaald is er niet echt een duidelijke favoriet om de Jupiler stage op zaterdag af te sluiten.

Brutus en Abbath zie ik eerder in de Marquee en de metalcore bands wellicht allemaal op de main. Mr. Bungle is voor mij nog een twijfelgeval, die kunnen overal staan.

Dus dan zouden we al naar de Kamelot of Blind Guardian moeten kijken maar dat zijn ook geen echte Jupiler stage bands.
Al moet ik zeggen dat ik geen kenner ben op dat vlak, het is meer een gevoel.

Limp Bizkit zou op die manier wel een alternatief kunnen zijn voor BMTH op de main en Abbath/Mr. Bungle in de Marquee. Vind het vergelijkbaar met Billy Talent vorig jaar. Zeker nu er toch meer volk op die weide geraakt.

Het is maar een idee, we zullen het hopelijk snel zien!
Zeker main stage. Band is te groot voor een ander podium, zal een hoop volk trekken. Moet eerlijk zeggen dat mijn enthousiasme ook steeds groter wordt. Fred Durst neemt zichzelf niet meer zo serieus lijkt het, reacties op concerten van de afgelopen jaren zijn ook overwegend positief. Zou weleens een heel mooi feestje kunnen worden!

While She Sleeps zou Jupiler af kunnen sluiten? Eventueel Ice Nine Kills, maar die stonden vorig jaar al redelijk hoog (Jupiler) dus die stoten door naar een middagslot op main schat ik in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Parfex

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
While She Sleeps zou Jupiler af kunnen sluiten? Eventueel Ice Nine Kills, maar die stonden vorig jaar al redelijk hoog (Jupiler) dus die stoten door naar een middagslot op main schat ik in.
Ze gaan geen metalcore headliner op de jupiler stage zetten tijdens BMTH
alle wat grotere metalcore bands van de zaterdag gaan waarschijnlijk gewoon op de mainstage staan lijkt me, zie ook de zaterdag van vorig jaar.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Ze gaan geen metalcore headliner op de jupiler stage zetten tijdens BMTH
alle wat grotere metalcore bands van de zaterdag gaan waarschijnlijk gewoon op de mainstage staan lijkt me, zie ook de zaterdag van vorig jaar.
Fair enough, klopt wel denk ik ja. Voor mij (en voor jou ook geloof ik) als metalcoreliefhebber des te beter! Geen clashes, dus zaterdag wordt grotendeels voor de main stage bivakkeren!
 
  • On fire
Waarderingen: dennis87 en Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.679
5.182
Aan de reacties te zien, heb ik de grootte Limp Bizkit precies wat onderschat 😅

Zou ze zelf liever ook op de main zien voor alle duidelijkheid, ik wierp het even op omdat die spot op de Jupiler me wat onduidelijk blijft.
Dank voor de input!
Ja, het is eigenlijk best bizar hoe populair nu-metal nog steeds is, zoals ik een tijdje geleden ook in mijn Spotify-reactie aangaf.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
over nu-metal gesproken trouwens, P.O.D. heeft vandaag een nieuw album uitgebracht!
hebben we iets om te luisteren tijdens het wachten
 
  • On fire
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken