Paaspop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.977
7.167

Paaspop 2016

Datum: vrijdag 25 t/m zondag 27 maart 2016
Genre(s): het programma dat nieuw jong talent en populaire topacts een podiumplek biedt voor theater, literatuur, straatartiesten, stand up comedy en muziek (zowel mainstream als underground)

Ben benieuwd wanneer de eerste namen komen.
Enter shikari en exodus zou iig leuk zijn! ik hoop op rancid :)

http://www.thisisourhouse.nl/nieuws/underworld-headliner-paaspop-2016/
Het jaar is nog niet voorbij of we kunnen ons al verheugen op het nieuwe festivalseizoen. Paaspop maakt de eerste namen bekend voor 2016: het Britse duo Underworld prijkt bovenaan het affiche.

Danceliefhebbers komen helemaal aan hun trekken. Paaspop maakt dinsdagochtend bekend dat ook Brennan Heart, Flux Pavilion, Gui Boratto & Elekfanz, Mr. Oizo en Sam Feldt komen.

Paaspop

Underworld werd in de jaren ’90 bekend met hun mix van rock en dance. Born Slippy is een wereldhit geworden. Afgelopen jaar speelden ze tijdens STRP festival in een uitverkocht Klokgebouw. Ze sluiten een van de drie dagen af. De andere twee headliners worden nog bekend gemaakt.

Paaspop draait natuurlijk niet alleen om dance. Ook de volgende namen komen naar Schijndel op 25, 26 en 27 maart:
Enter Shikari, Fresku, Fun Lovin’ Criminals, Jett Rebel, Rico & Sticks & Opgezwolle, Saybia, Ashton Brothers, Birth Of Joy, Deafheaven, Douwe Bob, Exodus, HAEVN, Hollywood Undead, Jack Parow, The Jacques, Kakkmaddafakka, Korpiklaani, Lucas Hamming, PAUS, Powerwolf, Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox, Stormzy, Espana Circo Este, Herman in een Bakje Geitenkwark, The Inspector Cluzo, Joey Cape (Lagwagon), Laura Mardon, Tourist LeMC, Walt Hamburger en Yotam (Useless ID).

De kaartverkoop gaat zaterdag van start.

Haha, Dennis was me voor, wist niet dat ze al zo vroeg zouden komen met de bekendmaking :P

Erg interessant start! Denk dat ik wel in ben voor een feestje in Schijndel.

Erg interessant start! Denk dat ik wel in ben voor een feestje in Schijndel.

Ik ook! Denk zeker wel dat ik me er 3 dagen zou kunnen vermaken hoor! Zekerweten dat ik ga! Als liefhebber van Enter Shikari en Hollywood Undead begint het lekker! Underworld vind ik ook retevet trouwens

Deafheaven tussen namen als Jett Rebel en Douwe Bob. Haha, prachtig dit.

Mijn school plant natuurlijk weer de laatste tentamenweek voor de examens in tijdens pasen, waardoor dit mooie feestje waarschijnlijk moet gaan missen. Hoe groot is de kans dat Hollywood Undead en Enter Shikari op dezelfde dag spelen? Een dagje afleiding tussen al dat leren door moet wel kunnen lijkt me

Jeetje dan mag ik inderdaad niet klagen. Ik heb afgelopen jaar zelfs vrij gekregen voor de vrijdag op Pinkpop :-P Gelukkig dit jaar examens en dus heb ik na pinksteren alle tijd om festivals te bezoeken. (Voor zoverre mn portemonnee het toelaat dan)

Als Brabander volgend jaar waarschijnlijk toch maar eens naar Schijndel met d'n caravan.
Niks te klagen met Underworld, Rico & Sticks, Mr Oizo, GuI Boratto, Deafheaven Fresku en Jack Parow. Valt me nog niet zo tegen.

Weet iemand of hier de caravan tickets ook meteen zaterdag weg zijn zoals bij de Zwarte Cross of gaan die wel even mee?

Waarom niet gewoon Paradiso Sam? Sowieso beter dan een festivalshow.

Ik heb die week een aantal nachtdiensten en ben nog op zoek naar vervanging voor de avond van het Deafheaven concert. Mocht dat lukken ben ik er in Paradiso zeker bij.

Users who are viewing this thread