Paaspop 2016

hallo peeps!

ik heb me gisteren opgegeven als vrijwilliger hier, ik heb nogal een nauw budget en wil nog 2 festivals doen dit jaar (eentje is al in de pocket, WAE) maar heeft iemadn een idee hoelang het ongeveer duurt totdat ze je antwoord geven/ of ze uberhaupt mensen aannemen nog, voor zo'n nog best wel klein tijdschema?

thanks!

Haha, ik heb dat ook al eerder gedaan en ze staan erom bekend wel last-minute te werken. ;) Ik kan je niet echt garanties geven of zoiets, maar de drie keer of zo dat ik hielp kreeg ik mijn bevestiging pas nadat ik de moed al had opgegeven.

Ik ben er voor het eerst bij dit jaar! Ik heb bijna alle namen al wel een keer gezien (op de electronische namen na), maar denk dat ik de volgende namen nog wel even meepak:

Must see: Balthazar - DeWolff - De Staat - Fun Lovin´Criminals - John Coffey - My Baby - Paus (zijn die intussen een beetje bekend? Heb ze ooit eens in de polder gezien voor 20 man) - Pendulum - Underworld

Leuk voor erbij: Birth of Joy - De Likt - De Jeugd - Enter Shikari - Exodus - Fresku - Golden Earring - JD McPherson (hebben wat goed te maken, cancelden vorig jaar Werchter) - Jett Rebel - Korpiklaani - Larry Gus - Mr. Oizo - The Prodigy - Powerwolf

Nog iemand tips? En wat voor publiek kan ik verwachten? Ik hoop niet op een onesie-overload

Ook mijn eerste jaar.

Refused is een heeele harde must see

Verder niet echt mijn muziek maar toch checken: Deafheaven/Barones.
Sluwe Vos Live lijkt me ook wel leuk voor erbij. Jack Parow kan wel een feestje bouwen lijkt me. Al kijkend naar de line-up boeit t eigenlijk niet zo waar je naartoe gaat. Refused!!

Onesie overload valt wel mee, maar er komen wel aardig wat boeren op af. Mensen uit de omgeving..
Beetje mix van Zwarte cross / pinkpop publiek.

Grotere namen is het altijd retedruk, minder bekende namen altijd heel goed te doen.

Nieuwe rits namen:

Benny Rodrigues / Dazzled Sticks / De Kraaien / William Kouam Djoko live / Wouter S. / Death Alley / High Voltage / Slash n Roses / Snaggletooth / The Unforgiven / Vannstein / Alle Farben / Carl Tricks / DJ Irwan / James Fields / Klangkarussell / MOKSI / No Mondays / Promise Land / Rob Lee / 90's NOW / De Rooie Jager Roodshow / The Dubbeez / Het Stickeruurtje met DJ Collektief Dave Grohl & The Topless DJ's / Musest / Twenty Six presents David Bowie / René van Meurs / Tante Joke Karaoke Show / Beans & Fatback / Bombay / Indian Askin / Jungle By Night / LAKSHMI / St. Tropez

Een hoop meuk, maar Jungle By Night, Dazzled Sticks en Death Alley wil ik nog wel zien.

Slechte worp dit. Vorig jaar kwamen ze in deze periode nog met Lonely The Brave. Van nieuwe vragen alleen Indian Askin en Bombay enigzins interessant.

Jongens, St. Tropez is echt belachelijk goed! Beetje gemiddeld rijtje namen verder, eigenlijk wat je van Paaspop verwacht. Goed genoeg.

Vrijdag:

Baroness, Jungle By Night, DeWolff, Fresku, Fun Lovin Criminals, Golden Earring, John Coffey, Kakkmaddafakka, Joey Cape, Yotam (Useless ID), Powerwolf.

Zaterdag:

Deafheaven, Death Alley, The Brahms, Buster Shuffle, Dazzled Sticks, De Staat, Enter Shikari, Exodus, Indian Askin, Modestep, Pendulum, The Prodigy, Opgezwolle, Saybia, Woodie Smalls, HAEVN, Korpiklaani, Modestep.

Zondag:

Balthazar, De Jeugd van Tegenwoordig, De Likt, Hollywood Undead, Jack Parow, JD McPherson, Larry Gus, Meatbodies, Refused, Monster Magnet, St. Tropez, Underworld, Typhoon, Vitalic.

Gewoon sterk man.

Heeft iemand ooit al eens die Muse coverband gezien die op de vrijdag geprogrammeerd staat? Zoja, zijn ze een beetje goed?

Heeft iemand ooit al eens die Muse coverband gezien die op de vrijdag geprogrammeerd staat? Zoja, zijn ze een beetje goed?

Ik vind over het algemeen eigenlijk alle tribute bands niet echt de moeite waard, zeker niet van bands die nog gewoon touren. En naar een tribute band van Muse moet je eigenlijk sowieso nooit gaan, want de zang van Bellamy kan sowieso niemand een klein beetje evenaren. ;)

En als ze ballen hadden weken ze heel erg af van de huidige Muse-setlists, bijvoorbeeld een integrale uitvoering van Origin of Symmetry of hele spannende nieuwe argumenten van non-singles, maar in plaats daarvan is het een weinig spannende kruising tussen een best-of-show en Muse's huidige setlist.

Maar goed, als iemand die niet veel met tributes en het huidige Muse heeft, ben ik misschien niet dé meest perfecte persoon om daar wat over te zeggen. ;)

Wow, de line-up is interessanter dan ik dacht. Ik vrijwillig op Paaspop, maar in mijn vrije uurtjes zal ik proberen zoveel mogelijk van de volgende acts mee te pakken:

Zitten elke dag toch wel een stuk of 10 leuke namen tussen, behalve dan misschien de iets mindere vrijdag!

(Grote probleem is natuurlijk dat je die namen vaak op zoveel andere plekken ook al kan zien, dus ik zou er niet snel voor betalen)

Ik ga wel even een weekendje koekeloeren op paaspop.
Wat mij betreft een redelijke line-up en lekker dichtbij :-)

Laatste naampjes:

Band of Glory, Battle Beast, Bootleg Betty, Bougenvilla, Danny Vera, Dave Vermeulen & Voltage, Drive Like Maria, Gerson Main, Lijn 7, MC Haits, Prunk, Pubquiz, SIMUN, Son Mieux, Soul Cartel, Theater van de Zachte G met o.a. JW Roy

En het blokkenschema staat online! De grootste clash voor mij is Kakkmaddafakka en John Coffey

Nog meer moeilijke clashes:

DeWolff - PAUS
Enter Shikari - Drive Like Maria
Korpiklaani - Deafheaven - Pendulum
The Prodigy - Exodus
Mr. Oizo - De Jeugd

Vind van Pendulum meteen door naar the prodigy anders ook wel aardig *** !
Aangezien de tenten bij Prodigy altijd stampvol zijn.

Voor de rest is het wel goed te doen.

Ik denk dat ik het masterplan heb:

Vrijdag
DeWolff - Son Mieux - Kakkmaddafakka - (stukje) John Coffey - Jungle By Night - Musest

Zaterdag
Pubquiz - Death Alley - My Baby - De Staat - Modestep - Enter Shikari - Pendulum - The Prodigy

Zondag
Bombay - Larry Gus - Balthazar - Birth of Joy - De Jeugd van Tegenwoordig - Underworld

Zaterdag
Pubquiz – Death Alley – My Baby – De Staat – Modestep – Enter Shikari – Pendulum – The Prodigy

Ik wilde misschien deze dag meepakken maar toch besloten het niet te doen. Als ik wel zou gaan zou mijn dag er precies hetzelfde uitzien :')

Edit: zou trouwens ipv Pendulum naar Deafheaven gaan als die inderdaad zouden clashen. En misschien iets van Lucas Hamming zien.

Ik wilde misschien deze dag meepakken maar toch besloten het niet te doen. Als ik wel zou gaan zou mijn dag er precies hetzelfde uitzien :’)

Paaspop dagtickets zijn veels te duur. Weekend doen of niet gaan.

Is iemand hier zo gek om dit eventjes in een Clashfinder te gooien?:p
Straks ff een lijstje maken wat ik wil zien.

Users who are viewing this thread