Paaspop 2016

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Ik wilde misschien deze dag meepakken maar toch besloten het niet te doen. Als ik wel zou gaan zou mijn dag er precies hetzelfde uitzien :’)

Paaspop dagtickets zijn veels te duur. Weekend doen of niet gaan.

Klopt, vooral als je als minderjarige een weekendkaart voor 75 euro kan krijgen is een dagkaart voor 70 niet te doen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb 't blokkenschema uitgeprint, dadelijk ekkes met de markeerstift dingentjes inkleuren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als je het blokkenschema van Paaspop invult kom je er toch wel achter dat je weinig hoeft te zien. Dit eventjes ingevuld waar ik waarschijnlijk te vinden ben.

Zekers:
Fresku, John Coffey, Dazzled Sticks, De Staat, Stormzy, Rico & Sticks, The Prodigy, Typhoon, Balthazar, De Jeugd van Tegenwoordig, Mr. Oizo, Refused, Jack Parow, Underworld

Meepakken als het ff kan:
DeWolff, Fun Lovin' Criminals, Golden Earring, Baroness, Lil Kleine & Ronnie Flex, Sluwe Vos, Woodie Smalls, Pendulum, Gui Boratto, Bombay, Larry Gus
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Bombay is echt een van de betere Nederlandse bands hoor. Of nouja Vulture/Provider is een goed album.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Vrijdag: DeWolff - Fresku - Powerwolf - Lil' Kleine & Ronnie Flex (haturz) - John Coffey - Fun Lovin' Criminals - Golden Earring - Baroness.


Zaterdag: HAEVN - Death Alley - The Brahms - My Baby - Indian Askin - De Staat - Saybia - Enter Shikari - Rico & Sticks - Deafheaven - The Prodigy.


Zondag; Bombay - Larry Gus/Typhoon - Balthazar/St. Tropez - Hollywood Undead - Meatbodies - Birth of Joy - De Jeugd - Refused - Underworld.

Genoeg te zien hoor. Paaspop heeft dit jaar in mijn ogen een sterke en afwisselende line-up neergezet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bombay is echt een van de betere Nederlandse bands hoor. Of nouja Vulture/Provider is een goed album.

I know, maar ik weet dat m'n groepie die waarschijnlijk gaat overslaan.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
MRMantel wrote:
Bombay is echt een van de betere Nederlandse bands hoor. Of nouja Vulture/Provider is een goed album.

I know, maar ik weet dat m’n groepie die waarschijnlijk gaat overslaan.

Tof, zie ik je daar. :wink: Erg fijn bandje, nieuwe album Show Your Teeth is ook erg de moeite waard.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Wessel wrote:
MRMantel wrote:
Bombay is echt een van de betere Nederlandse bands hoor. Of nouja Vulture/Provider is een goed album.


I know, maar ik weet dat m’n groepie die waarschijnlijk gaat overslaan.


Tof, zie ik je daar.
1f609.png
Erg fijn bandje, nieuwe album Show Your Teeth is ook erg de moeite waard.

Ik sta ook in de tent bij Bombay! Hoop dat de nieuwe drummer een beetje hout kan hakken.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
Wessel wrote:
MRMantel wrote:
Bombay is echt een van de betere Nederlandse bands hoor. Of nouja Vulture/Provider is een goed album.


I know, maar ik weet dat m’n groepie die waarschijnlijk gaat overslaan.


Tof, zie ik je daar.
1f609.png
Erg fijn bandje, nieuwe album Show Your Teeth is ook erg de moeite waard.


Ik sta ook in de tent bij Bombay! Hoop dat de nieuwe drummer een beetje hout kan hakken.

Ik zie een kleinschalige meeting opkomen!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Wessel wrote:
Gloeilamp wrote:
Ik zie een kleinschalige meeting opkomen!


Allemaal meeten bij de hanenkam!


Ik zal hem speciaal voor jullie goed overeind zetten. Zie ik jullie bij Bombay!
1f609.png

Ik zal m'n best doen om nuchter te zijn, vorig jaar heb ik op Werchter de meeting gemist omdat ik het uhm... iets te veel naar m'n zin had bij Damien Marley :p
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Gloeilamp wrote:
Wessel wrote:
Gloeilamp wrote:
Ik zie een kleinschalige meeting opkomen!


Allemaal meeten bij de hanenkam!


Ik zal hem speciaal voor jullie goed overeind zetten. Zie ik jullie bij Bombay!
1f609.png



Ik zal m’n best doen om nuchter te zijn, vorig jaar heb ik op Werchter de meeting gemist omdat ik het uhm… iets te veel naar m’n zin had bij Damien Marley :p

Haha ik denk dat meer mensen weleens daarmee te maken hebben ;-)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Het weer ziet er nog niet echt prachtig uit, maar een feestje zal het toch wel worden! Voor nu ziet vooral de vrijdag er qua weer redelijk beroerd uit, op zaterdag krijgen we daarentegen zo'n 16 graden en een zonnetje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken