Paaspop 2016

Dennis1808 wrote:
Joris wrote:
MRMantel wrote:
Wessel wrote:
MRMantel wrote:
Chapeau.

Dat is serieus echt knap aangezien die mannen echt op veel plekjes hebben gestaan waar ik ze toch had moeten zien :p

Ja haha en ook nog eens een super uitgebreide Nederlandse clubtour. Maar ze staan ook op pinkpop toch?

In 2015 ja.

Staan dit jaar op Pinkpop en Dauwpop

Ik ken hun muziek niet, maar als ze op Pinkpop, Dauwpop én Paaspop staan moet het wel een enorm goede band zijn.
Balthazar is oprecht wel een goede band, maar ze worden zo een beetje een sell-out.

Dennis1808 wrote:
Joris wrote:
MRMantel wrote:
Wessel wrote:
MRMantel wrote:
Chapeau.

Dat is serieus echt knap aangezien die mannen echt op veel plekjes hebben gestaan waar ik ze toch had moeten zien :p

Ja haha en ook nog eens een super uitgebreide Nederlandse clubtour. Maar ze staan ook op pinkpop toch?

In 2015 ja.

Staan dit jaar op Pinkpop en Dauwpop

Ik ken hun muziek niet, maar als ze op Pinkpop, Dauwpop én Paaspop staan moet het wel een enorm goede band zijn.

Even eerlijk Jeroen, waarom reageer jij toch op al deze festivaltopics als ze je toch geen moer kunnen interesseren? Ik sta altijd erg open voor verschillende meningen, positief of negatief, maar ik begin me de laatste tijd toch een beetje te ergeren aan veel van je berichten. Vooral omdat je dit soort berichten op een beetje een arrogant toontje het internet op slingert en zonder enige onderbouwing komt. Met je vorige bericht zet je jezelf ook een beetje voor paal en wek je bij mij het vermoeden dat je een zware dag achter de rug had. Doe ermee wat je wilt, maar ik vond je berichten voordat je die mooie sticker kreeg toch leuker om te lezen. Dat jij de button van Hofleverancier der Negatieve Berichten met trots draagt is je goed recht en begrijp ik volledig, maar het is ook mijn goed recht om te zeggen dat de lol er wel een beetje vanaf is.

Tegenvallertje: Fresku
Licht toe Wessel

Ja man, ik baal hier ook van.

De muziek was niet goed.
De energie en de passie was er wel bij Fresku maar het kwam niet helemaal over. Maar dat kwam toch vooral doordat de muziek niet helemaal goed was afgesteld. Helaas, volgende keer beter ;)

Geen verkeerde eerste naam ! Ik ga waarschijnlijk sowieso wel weer. Dus laat november maar komen :-)

Users who are viewing this thread