Paaspop 2016

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nou zeg, wat een kutfestival als ik het allemaal lees zo. Ik snap sowieso niet dat mensen in fucking Maart naar deze wazige bende in Schijndel of all places gaan, misschien hebben jullie vrienden met een slechte muzieksmaak haha.

Not judging verder als iemand een leuk weekend heeft gehad daar hoor, maar je moet van mij ook geen al te positieve reacties verwachten ^^

Stop maar weer hoor.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Maar heeft er dan niemand Deafheaven gezien? Dat was namelijk helemaal te gek in Paradiso deze maand.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Deafheaven, Refused en Baroness waren stuk voor stuk geniaal. Al heb ik van Deafheaven ook niet de volledige show gezien, wel het grootste deel. Saybia, Death Alley, Bombay, The Prodigy, John Coffey, DeWolff, Yotam, Joey Cape, Buster Shuffle, St. Tropez, Tourist LeMC en Meatbodies gaven ook erg sterke shows.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Hahahahahahaha Deafheaven staat niet in de 3voor12 top 20
Nou ja. Ben je er zelf bij geweest? Kun je dan oordelen over een concert?

ik kan dat medium nooit meer serieus nemen.
Dit is sowieso de lokale 3voor12, he? Niet verwarren met de grote Nederlandse broer. Al moet ik zeggen dat de recensies me echt nogal tegenvielen van deze 3v12. Veel grootspraak, weinig inhoud en ook vaak niet echt in overeenstemming met hoe ik de optredens heb beleefd.

Fun Lovin’ Criminals? Dewolff? Saybia? Indian Askin? Monster Magnet? Refused?
In their defense: in de recensies geven ze steeds wel duidelijke redenen waarom deze acts buiten die top vielen.

Nou zeg, wat een kutfestival als ik het allemaal lees zo. Ik snap sowieso niet dat mensen in fucking Maart naar deze wazige bende in Schijndel of all places gaan, misschien hebben jullie vrienden met een slechte muzieksmaak haha.
Zou er zelf ook niet snel zoveel geld voor betalen, met name omdat in maart op de camping staan echt taai is. Heb ik dan ook niet gedaan. Ik heb wel een leuk weekend gehad hoor, en ik denk dat jij je er ook nog wel vermaakt had. Is ook een kwestie van verwachtingen bijstellen. ;)

@Benjamin: Wij hebben bij veel dezelfde bands gestaan, zeg!

Ik heb trouwens voor het eerst op een festival niemand Slayer horen roepen, jullie?
Bij Meatbodies toch een paar keer. :/

Maar heeft er dan niemand Deafheaven gezien? Dat was namelijk helemaal te gek in Paradiso deze maand.
Sorry, ik vond het een beetje tegenvallen. Ik had het gevoel bij Deafheaven en ook wel bij andere wat alternatievere acts dat ze niet echt hun beste shows konden geven. Aan de andere kant moet ik ook zeggen dat ik Deafheaven niet zo goed ken als de meesten hier, dus misschien ligt het er ook aan dat ik nog een groentje was.

Festileaks was afgelopen weekend aanwezig op Paaspop en vroeg 100 festivalgangers naar hun mening. Check het festivalrapport: Festivalrapport: Pasen vier je pas écht op Paaspop 2016.
Vet, Gloeilamp. Ook leuk om je even gezien te hebben; ook al was het maar kort. ;)

 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Wat een leuke reacties.

Twee keer op paaspop geweest en Indd de geludiskwaliteit is erg slecht, hard en schel. Opzich geen heel slecht festival, als je ziet wat je voor 100€ krijgt is het gewoon prima, wel een beetje bij elkaar geraapt zootje want er is echt voor alle stijlen wat.

De "recensie" van 3voor12 is wel erg slecht Indd. Ik denk dat hij beter kan oefenen nog even met verslaggeven voor z'n zusje of ouders. Miss raken die wel enthousiast van zn verhalen. Ik vind het een beetje uit de hoogte gedoe. Op het podium bij de jeugd.. Achter het gordijn zeker? ;p
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
De “recensie” van 3voor12 is wel erg slecht Indd. Ik denk dat hij beter kan oefenen nog even met verslaggeven voor z’n zusje of ouders. Miss raken die wel enthousiast van zn verhalen. Ik vind het een beetje uit de hoogte gedoe. Op het podium bij de jeugd.. Achter het gordijn zeker? ;p

Bedoel je nu mij? Heb alles met een flinke kater geschreven, dusja zelf vrolijk word ik er ook niet van als ik het nu lees. En dat uit de hoogte is niet eens mijn bedoeling hoor. Bij het laatste nummer mochten er 50 man het podium op klimmen uit het publiek, en ik zat daar tussen. Maar als je dat niets boeit, ook prima!

Festivalverslaggeving oefenen voor mn ouders doe ik niet, een zusje heb ik niet, maar toevallig schrijf ik ook voor een local 3voor12, misschien vind je dit wat beter, want voor deze had ik wel moeite gedaan!
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Nee het boeit me Indd niet. Je past heel goed in de over de top beschrijvingen die 3voor12 maakt. Je moet het altijd lezen met een korreltje zout..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben ook weer boven water.

Prima vermaakt op Paaspop 2016. Staat toch weer op het lijstje voor 2017!
Helaas de eerste 2 dagen half ziek geweest waardoor ik de meeting zondag vroeg in de middag eventjes aan me voorbij liet gaan. Sammie uiteraard nog eventjes gesproken tijdens Refused ;)
Heb me uiteraard 3 dagen prima vermaakt in Schijndel met veel gezellig volk! Echt een sfeer festival met toch wel genoeg vermakelijk (Nederlandse) acts.

Heb enkele acts meegepakt
Tering wat goed weer: Underworld
Sterk: Saybia, Opgezwolle, Dazzled Sticks, Refused, John Coffey, De Sluwe Vos
Vermakelijk: Jack Parow
Tegenvallertje: Fresku, De Jeugd
Pauper act die ik nooit meer hoef te zien: The Prodigy, wat een ongelofelijk platte tyfusband is dat.

Baal wel dat ik niet vroeg genoeg het terrein op was voor Balthazar, nog steeds geen volledige show gezien van die mannen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Hahahahahahaha Deafheaven staat niet in de 3voor12 top 20

Nou ja. Ben je er zelf bij geweest? Kun je dan oordelen over een concert?
Ik was erbij in paradiso, dus tenzij er echt rare dingen waren (wat uit de recensie bleek niet zo te zijn), kan ik best inschatten dat dat optreden op zijn minst in de top 20 had moeten staan.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik vind het een beetje uit de hoogte gedoe. Op het podium bij de jeugd.. Achter het gordijn zeker? ;p

Nee het boeit me Indd niet. Je past heel goed in de over de top beschrijvingen die 3voor12 maakt. Je moet het altijd lezen met een korreltje zout..

Niet om het een of ander, maar was jij het niet die een tijdje geleden in het Lowlandsforum van de daken schreeuwde over de duizenden euro's die je ieder jaar uitgeeft aan al het bier dat je op kunt? En dan wat zeggen over uit de hoogte doen tegen Dennis hier die gewoon zijn festivalervaring deelt. Op het podium mogen bij de Jeugd is een festivalervaring die je natúúrlijk niet weglaat uit je verslag. In ieder geval heel wat leuker leesmateriaal dan jouw bijdrage over je gekke ekken.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
@Benjamin: Wij hebben bij veel dezelfde bands gestaan, zeg!

Sorry zit nog niet zo lang op Festileaks , dus herken jullie nog niet ;-) Maar ik had een felrood Lowlands shirt aan die over het algemeen erg opviel bij de paaspop gangers.
Maar voor de NL hiphop zaten we in ieder geval wel goed op paaspop ..

Zojuist toch maar kaartjes aangeschaft voor lowlands ;-)

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Joris wrote:
MRMantel wrote:
Wessel wrote:
MRMantel wrote:
Chapeau.


Dat is serieus echt knap aangezien die mannen echt op veel plekjes hebben gestaan waar ik ze toch had moeten zien :p


Ja haha en ook nog eens een super uitgebreide Nederlandse clubtour. Maar ze staan ook op pinkpop toch?


In 2015 ja.


Staan dit jaar op Pinkpop en Dauwpop

Ik ken hun muziek niet, maar als ze op Pinkpop, Dauwpop én Paaspop staan moet het wel een enorm goede band zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken