Paaspop 2016

Volgens Twitter kunnen we om 10.30 weer nieuws verwachten. Rancid misschien? Zou wel ubervet zijn.

+ Bingoplayers... niet echt het vermelden waard deze ronde. John Coffey heeft iedereen onderhand wel gezien.

John Coffey, Bingo Players, My Baby, Op Sterk Water, Sef, Vitalic tot nu toe.

Vitalic is wel tof :)

Paaspop
Officieel mag het pas op 31 december, maar wij steken vandaag al ons vuurwerk af. De nieuwe knallers voor Paaspop 2016:
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG / JESS GLYNNE / REFUSED
The Brahms / Dana / De Sluwe Vos presents Kontra live / Hef / Larry Gus / The Magician / Mambo Kurt / Mattie en Wietze / Meatbodies / Puppetry of the Penis / Sam Feldt / TroyBoi / The Wetnecks / Wipneus en Pim
Drummakid / Lucas & Steve / Noizboiz / Scorpion Child / SjamSoedin
Check de line-up so far op www.paaspop ! De voordelige Early Birdtickets zijn tot en met zaterdag 9 januari 2016 verkrijgbaar. Daarna maken we de nieuwe prijzen bekend en zijn er tevens dagtickets te koop.

Ik ben na de toevoeging van Refused ook geintresseerd. Met Deafheaven, John Coffey, Underworld, Yotam, Fresku, Larry Gus, Korpiklaani, Monster Magnet, Opgezwolle en Saybia staat er nu al genoeg leuks.

@pwoperfish Er zit inderdaad totaal geen lijn in deze affiche. Ronnie Flex, Lil Kleine en Jett Rebel tegenover Deafheaven en Refused. Beetje bizar.

@pwoperfish Er zit inderdaad totaal geen lijn in deze affiche. Ronnie Flex, Lil Kleine en Jett Rebel tegenover Deafheaven en Refused. Beetje bizar.

Dit heeft Paaspop volgens mij dus elk jaar. Totaal niet te voorspellen en van alles wat. Maakt het op zich wel vet voor mensen die van afwisseling houden

Even afwachten tot de dagindeling bekend is aangezien het precies in mijn laatste toetsweek valt en ik het me dus niet kan veroorloven een weekend te gaan helaas. Als Deafheaven, John Coffey en Underworld of Enter Shikari of Refused op dezelfde dag staan ben ik die dag wel aanwezig denk ik. Ben benieuwd

Haha, nu ook nog eens Refused erbij ;)

Voor €70,- kan dit best wel eens de moeite waard zijn…!

Hoe kom je bij 70 euries? Ik kom niet lager dan 95 euro exclusief camping
Binnenkort maar eens kortsluiten of ik kaartjes ga halen of niet.

Gister Memphis Maniacs toegevoegd.. pfff.

Goed morgen is laatste dag van de early birds, hoop zondag of maandag op een mooi pakketje namen voor de zaterdag. Hoop zo ie zo op een mooie verdeling voor de zaterdag.

http://festileaks.com/2016/01/the-prodigy-naar-paaspop-2016/
Het Brabants Dagblad maakt vandaag bekend dat The Prodigy opnieuw vastgelegd is voor Paaspop 2016. Ook in 2014 was de Britse danceformatie te bewonderen in Schijndel.

Hoewel de festivalorganisatie het nieuws zelf nog niet naar buiten heeft gebracht, weet het regionale dagblad te melden dat The Prodigy samen met de eerder bekendgemaakte Underworld de publiekstrekkers zullen zijn van Paaspop 2016. Alle nieuwe namen op een rijtje:

– Balthazar
– De Staat
– Baroness
– Baby Blue
– Che Sudaka
– Circle J
– Dr. Lektroluv
– The Prodigy
– feest DJ Ruud XXL
– Memphis Maniacs
– Spiritual Beggars
– Slamboree
– Woodie Smalls
Eerder maakte de festivalorganisatie al bekend dat onder andere De Jeugd Van Tegenwoordig, Underworld en Enter Shikari op het festival te bewonderen zullen zijn. De laatste namen voor Paaspop 2016 worden bekend gemaakt tijdens Eurosonic in Groningen van 13 tot en met 16 januari.

Leuk dat Balthazar er staat, beetje zwak om Prodigy weer te boeken, maarja dat vindt het volk wel leuk en Paaspop zal nu zijn reputatie wel hoog willen houden met 3 grote headliners.

Baroness is ook wel een leuke toevoeging dacht ik zo, heb dat album nog niet aangehad maar schijnt prima te zijn.

Ik hoorde ook een Pendulum dj-set? Wordt wel weer een van de beter line-ups voor Paaspop in tijden. Laatste keer dat 'ie zo leuk was, was in... 2012 of zo? :P

Users who are viewing this thread