Glastonbury 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Overige festivals Glastonbury 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 65 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wessel 4 weken, 1 dag geleden.

16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)
  • Auteur

metallica

Heel benieuwd, ik ga dit jaar ook voor de 1e keer naar Glastonbury. Veel geluk gehad met de kaartverkoop denk ik. Las allemaal reacties van mensen die al 10 jaar op rij misgrijpen. Heel erg benieuwd naar de line up maar ook naar het festival zelf? Mensen hier al eerder geweest. Wat zijn jullie ervaringen en tips?

Oasiss

Lizzo heeft zichzelf bevestigd, ook best een prima naam. Ik kijk heel erg uit naar de bekendmaking van de poster!

Wessel

Een van de bekendste popnamen van 2019. Goeie boeking!

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Dennis1808

Eerste rits namen

Elk festival zou hiervan dromen, maar de headliners vallen me vies tegen eigenlijk.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

ChiquitaChaser

Eerste rits namen

Elk festival zou hiervan dromen, maar de headliners vallen me vies tegen eigenlijk.

Zoals bij elk festival in die periode…

Oasiss

Godsamme wat een lekkere bak namen! Persoonlijk ook Killers fan! En onder de headliners, holy fuck! Dit wordt heel tof.

Thijs

Gewoon de hoeveelheid grote namen is natuurlijk weer van een ander niveau. Niet de beste headliners ooit maar blijkbaar komt de 3de Pyramid headliner er nog aan. Ik vind het vooral een mooie samenvatting van heel de festivalzomer. Heel wat namen van Werchter en DTRH + nog wat extra’s en Pukkelpop namen (Tame Impala, Billie Eilish,…), zeer mooi!

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15
    Concert archive

Oasiss

Gewoon de hoeveelheid grote namen is natuurlijk weer van een ander niveau. Niet de beste headliners ooit maar blijkbaar komt de 3de Pyramid headliner er nog aan. Ik vind het vooral een mooie samenvatting van heel de festivalzomer. Heel wat namen van Werchter en DTRH + nog wat extra’s en Pukkelpop namen (Tame Impala, Billie Eilish,…), zeer mooi!

Waar leid je uit af dat er nog een Pyramid headliner volgt?

Timmetje

Janet en Cure een beetje mwoah saaie headliners maar Killers en Stormzy zijn dik en het programma onder de headliners is echt fantastisch. Jaloers Oasis!

Thijs

Waar leid je uit af dat er nog een Pyramid headliner volgt?

Here is the first Glastonbury Festival 2019 line-up poster, which includes our final two Pyramid Stage headliners: The Killers (Saturday) and The Cure (Sunday). Many more acts and attractions still to be announced.

Komt rechtstreeks van hun aankondiging. Maar misschien interpreteer ik het verkeerd en zijn dit de 2 nieuwe headliners na de eerder aangekondigde headliner Stormzy. Vanochtend stond die ‘final’ er denk niet bij, vandaar misschien mijn verwarring.

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15
    Concert archive

mattman
    Moderator

Eerste rits namen

The Cure is vet (en die in de UK zien zal wel de moeite zijn), Stormzy is best verfrissend maar aan de heel kleine kant, ondanks zijn status. Maar die twee volg ik wel. Alleen The Killers vind ik een héél rare keuze. Of gaat het de eerste liveshow zijn terug in de voltallige bezetting? En die brengen toch ook geen muziek uit ofzo? Daaronder: veel vets hoor.

The Cure, Janet Jackson, Liam Gallagher, Tame Impala, Vampire Weekend, Lauryn Hill, Janelle Monae, Interpol, Kylie, Christine And The Queens, Cat Power, Wu-Tang Clan, The Good, The Bad & The Queen, Jon Hopkins, Lizzo, Kamasi Washington, IDLES, Rosalía, Johnny Marr, Mavis Staples, Rex Orange County; Little Simz, Michael Kiwanuka, Kate Tempest, Jungle, Neneh Cherry, Kurt Vile, Sons Of Kemet, Low, Maribou State en Sharon Van Etten zou ik allemaal wel willen zien.

Dr. Hannibal

Eerste rits namen

The Cure is vet (en die in de UK zien zal wel de moeite zijn), Stormzy is best verfrissend maar aan de heel kleine kant, ondanks zijn status. Maar die twee volg ik wel. Alleen The Killers vind ik een héél rare keuze. Of gaat het de eerste liveshow zijn terug in de voltallige bezetting? En die brengen toch ook geen muziek uit ofzo? Daaronder: veel vets hoor.

The Cure, Janet Jackson, Liam Gallagher, Tame Impala, Vampire Weekend, Lauryn Hill, Janelle Monae, Interpol, Kylie, Christine And The Queens, Cat Power, Wu-Tang Clan, The Good, The Bad & The Queen, Jon Hopkins, Lizzo, Kamasi Washington, IDLES, Rosalía, Johnny Marr, Mavis Staples, Rex Orange County; Little Simz, Michael Kiwanuka, Kate Tempest, Jungle, Neneh Cherry, Kurt Vile, Sons Of Kemet, Low, Maribou State en Sharon Van Etten zou ik allemaal wel willen zien.

Precies dat. Dik affiche hoor. En goed om te zien dat zelfs Glasto moeite heeft met dikke headliners boeken, laat zien dat Pinkpop en Werchter het nog best netjes gedaan hebben eigenlijk.

Indiaantje89

Gewoon sterke line up ja. En ik vind The Killers wel tof nog steeds. Alleen je verwacht van Glasto soms geweldig magische exclusieve boekingen.

Janet Jackson en Kylie benieuwen mij wel. Al zou ik me ook echt in hun repertoire moeten verdiepen zou ik naar een Glasto gaan. Want ik ken lang niet alles van ze. Stormzy vind ik dan weer ietsjes minder naar mijn smaak. The Cure is ook tof.

Miley Cyrus staat naar mijn idee best laag trouwens?

willem

Alleen The Killers vind ik een héél rare keuze. Of gaat het de eerste liveshow zijn terug in de voltallige bezetting? En die brengen toch ook geen muziek uit ofzo?

Hier moet ik natuurlijk op reageren, haha. 😉

Tuurlijk zijn ze qua grootte en prestige niet te vergelijken met pakweg een The Cure.
    Maar niet vergeten dat The Killers in de UK enorm populair zijn, dus als ze op Werchter headliner kunnen zijn, dan zeker op Glasto.
    Ze hebben idd geen nieuwe muziek (waarschijnlijk eind dit jaar of ergens in 2020), maar hebben met hun laatste album nog niet op Glastonbury gestaan (hun laatste volledige show was in 2007).

Als je dit combineert met het kleine aanbod van de echt grote festival headliners, dan lijkt mij dit zeker geen rare keuze.
    De kans dat ze met hun originele bezetting spelen is heel erg klein btw.

Alleszins, ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat de volledige line-up fantastisch goed is!

Mink

Hoi hoi, mijn broertje en ik gaan samen naar Glastonbiury en zouden met een vriend van ons meerijden maar hij gaat niet meer. Nu zijn we een beetje aan het kijken hoe we er dan gaan komen maar het blijkt stervens duur te zijn om te vliegen. Is er hier iemand met wie wij mee zouden kunnen rijden, uiteraard vergoeden wij dan de brandstof! Je zou onze held zijn!

Ook wel bekend onder de naam Stockholm Syndrome

Wessel

Help deze man! Prima reisgenoot!

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.