Frontpage

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jos. 4 dagen, 17 uur geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Black Lies

Reageren op artikelen van festileaks.com

0

Black Lies

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de reden dat de line-up van Solar op een ruime voldoende (7-) kan rekenen? De conclusie is zelfs dat voor Solar de line-up er helemaal niet toe doet, daar komen de mensen niet voor.

0

Wessel

Ik twijfelde dit jaar voor de 2e keer om naar Solar te gaan. Heerlijk weer, toch nog een extra festival met volgensmij een heerlijke sfeer waar het inderdaad eventjes niet om de line-up gaat. Maar als we die er eventjes bij pakken. Dan heb je met Amelie Lens, Dave Clarke, Fritz Kalkbrenner, Roosevelt, Weval, Ronnie Flex, Reinier Zonneveld, Leafs en Blackwave zeker al een rijtje prima artiesten. De prijs zal ook wel niet heel hoog zijn. Een 7 voor de line-up die elk jaar beter en beter wordt vind ik wel op z’n plaats.

Ik ga ik niet naar Paaspop voor de Line-up maar en 7/7,5 haalt het elk jaar nog wel voor mij. Voor de 8+ ga ik wel naar BKS/DTRH/Lowlands.

// Lowlands 16-17-18 // Down The Rabbit Hole 18 // Woo-Hah 17-18 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

0

Black Lies

Een 7 voor de line-up die elk jaar beter en beter wordt vind ik wel op z’n plaats.

Oh ja, dat kan ook wel! Maar de tekst erbij leek meer op een 4,9 dan 6,9.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door  Black Lies.
    0

Jos.
    Beheerder

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de reden dat de line-up van Solar op een ruime voldoende (7-) kan rekenen? De conclusie is zelfs dat voor Solar de line-up er helemaal niet toe doet, daar komen de mensen niet voor.

Het zijn cijfers van 100 (of in het geval van Solar om precies te zijn 109) festivalbezoekers, dus ik kan niet voor hen spreken. Maar het feit dat de line-up misschien niet het belangrijkste is, betekent niet dat Solar geen (‘voor hen’) goede line-up kan boeken. Als ze hun doelgroep maar kennen. De cijfers voor line-up worden niet alleen relatief gezien aan het complete landschap (dus Solar vs Werchter – oid), maar ook aan de eigen voorgaande line-ups (Solar 2018 vs Solar 2016 – oid). Daarop baseren mensen hun enquete antwoorden.

0

Jos.
    Beheerder

Goed topic trouwens, feedback is altijd welkom natuurlijk. 🙂

0
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.