TW Classic 2022 met Nick Cave

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Wellicht Paul McCartney op TW classic? Maandag heeft hij schijnbaar zijn tour aankondiging.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Nog eens een verduidelijking waarom alles zo lang duurt...

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191120_04727344
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Live Nation zopas filmpje gepost op Instagram: Paul McCartney is back. Zonder verdere uitleg erbij. Lijkt nu wel n zekerheidje toch.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Live Nation zopas filmpje gepost op Instagram: Paul McCartney is back. Zonder verdere uitleg erbij. Lijkt nu wel n zekerheidje toch.

Hopelijk! Echt benieuwd of dit zal uitkomen morgen (?). De datum die rondgaat (21 juni) blijf ik raar vinden... In het weekend van Graspop en Pinkpop en dan nog op een zondag...

Alleszins, ik hoop van harte dat het McCartney is met een mooi programma ervoor. Dan kopen we met een groepje wel tickets, al zijn er in de vriendengroep wel meerdere personen die zowel Graspop als McCartney zullen willen doen/zien...
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
TWClassic toont vandaag een teken van leven op Social media. Morgen dan toch de aankondiging?
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
TWClassic toont vandaag een teken van leven op Social media. Morgen dan toch de aankondiging?
TW Classic gaat door maar een ander evenement op de weide zal normaal afgelast worden. Het is zeer zwaar dit jaar om een band/artiest te kunnen krijgen en vooral houden. Maar alles komt goed :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
TW Classic gaat door maar een ander evenement op de weide zal normaal afgelast worden.
Taylor Swift zou me wat voorbarig lijken mbt die Scooter Braun situatie maar zou dus zomaar 's kunnen of.. Billie Eilish? Oof. Dat is geleden van Rihanna op Botanique dat er nog 's een evenement is afgelast.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
martin2 wrote:
TW Classic gaat door maar een ander evenement op de weide zal normaal afgelast worden.

Taylor Swift zou me wat voorbarig lijken mbt die Scooter Braun situatie maar zou dus zomaar ’s kunnen of.. Billie Eilish? Oof. Dat is geleden van Rihanna op Botanique dat er nog ’s een evenement is afgelast.
Zadelen ze daar Pukkelpop Weer mee op.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Roderick P wrote:
TWClassic toont vandaag een teken van leven op Social media. Morgen dan toch de aankondiging?

TW Classic gaat door maar een ander evenement op de weide zal normaal afgelast worden. Het is zeer zwaar dit jaar om een band/artiest te kunnen krijgen en vooral houden. Maar alles komt goed
1f642.svg
Ik had eigenlijk al enige tijd het idee dat de verkoop van Billie Eilish niet lekker loopt. Weinig animo op het evenement op Facebook of in het algemeen op sociale media.

Taylor Swift zou me verbazen aangezien ze blijkbaar vast zou liggen voor Glastonbury? Dan zal ze Boutique toch niet cancellen vermoed ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.600
https://stubru.be/popnieuws/paulmccartneykomtnaartwclassic

Heel raar dat TW Classic deze aankondiging doet op zondag om 17u...

Sowieso een mooie naam.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Dan blijft het dus zoals opgesteld bij 6 dagen evenementen op de wei van Werchter, stond dus volgens mij al een tijdje vast dat ze die Boutique Pop-Up gingen cancelen en er Macca in de plaats van zetten. Ik zie Pukkelpop haar niet weer aannemen want die gaat voor niet minder dan headliner willen komen (zie andere festivals als Lolla Parijs of Mad Cool) en dat zie ik ze nu nog niet doen. Eilish is nog geen Rihanna.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.673
2.314
martin2 wrote:
TW Classic gaat door maar een ander evenement op de weide zal normaal afgelast worden.

Taylor Swift zou me wat voorbarig lijken mbt die Scooter Braun situatie maar zou dus zomaar ’s kunnen of.. Billie Eilish? Oof. Dat is geleden van Rihanna op Botanique dat er nog ’s een evenement is afgelast.

2 evenementen op 1 weekend blijft me wat vreemd lijken, en idd die Scooter Braun situatie kan wel wat gevolgen hebben. Maar ik zet toch ook gewoon mijn geld in op het cancelen van de Pop-Up hoor, denk persoonlijk niet dat er veel jongeren 90 euro over hebben voor een artieste die ze de afgelopen 2 jaar al op 3 verschillende evenementen hebben kunnen zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken