TW Classic 2022 met Nick Cave

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Okay, dat is een grotere naam dan ik verwacht had. Misschien is Paul McCartney toch niet de grote publiekstrekker die het Werchter-veld in zijn eentje voltrekt, zoals ik dacht. Ben benieuwd wat er nog meer bij gaat komen dan.
 

softguitar

Nieuw lid
24 nov 2019
2
0
Het is al eerder gebleken dat Paul kan het goed vinden met The Killers, en omgekeerd. Het kan ook wel lukken dat Brandon Flowers, de frontman van The Killers, net op 21 juni jarig is.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Damn, dat is wel een hele fijne toevoeging. Misschien toch maar 2x McCartney overwegen dan nadat ik al kaarten voor het Goffertpark heb.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Sterke toevoeging inderdaad, een naam van zulke grootteorde had ik niet verwacht. Ideaal ook om het (soms tamme) publiek van TW Classic te entertainen, met al hun meezingers een feest van herkenbaarheid.

Mijn TW Classic-ticket is alleszins binnen.

Dit belooft ook veel goeds voor Rock Werchter.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Heerlijke toevoeging, vind ik! In tegenstelling tot vele anderen hier op het forum, kijk ik er nog steeds heel hard naar uit om The Killers live te zien. Hun vorige passage op Werchter vond ik goed, dus benieuwd naar deze! :)
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Balthazar lijkt me een logische toevoeging? Vorig jaar al op RW, en spelen dat weekend op Pinkpop..

Overigens: afgelopen weekend ging ik naar Bart Peeters in de Lotto Arena (met veel reclame voor TW Classic..). Geef die man een podium a.u.b! (en waarom niet ergens in de namiddag voor Paul McCartney?)... Clouseau en de Kreuners deden het in het verleden al voor :)
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Amai, als ze Bart Peeters er nog bij zouden doen, zou dat voor mij wel meteen de beste TW Classic ooit zijn ;) Al is het dat waarschijnlijk nu al wel, maar bon... :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
2017 stond Borsato op Boutique.
Kan me best voorstellen 2020 zelfde weekend Pinkpop en TW?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Misschien kan Supergrass ook doorkomen van Pinkpop.

Of Keane. Al lijkt de kans op die laatste veel kleiner, vrijdag Pinkpop en zaterdag UK.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
296
169
Ik las hier trouwens ergens iets (geloof dat het over Lana Del Rey ging enkele jaren geleden) dat ze voor een quasi leeg voorvak speelde en dat haar fans dus 50m verderop stonden omdat zij geen Golden Circle bandjes hadden gekocht. Geen idee of dit nieuw is sinds dit jaar of vorige jaren ook al veranderd was, maar nu kan je tijdens alle optredens buiten Paul McCartney in de Golden Circle zonder ticket:

"Een Golden Circle ticket geeft gegarandeerd toegang tot het publieksvak net voor het podium tijdens het concert van Paul McCartney. Tijdens de andere concerten hebben ook andere festivalgangers toegang tot dit vak tot de capaciteit bereikt is. Tijdens het concert van Paul McCartney hebben uitsluitend festivalbezoekers met een bandje dat toegang verleent tot de Golden Circle toegang tot dit vak."

Indien dit nieuw zou zijn: mooie aanpassing! Moet echt irritant zijn geweest voor alle niet-headliners om voor een half (of helemaal leeg) voorvak te spelen...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.255
nu kan je tijdens alle optredens buiten Paul McCartney in de Golden Circle zonder ticket

Dat werd tijd! Heel goede verbetering.
Was zielig voor alle andere bands en hun fans.
 

dropbox

Playlistbediener
14 feb 2018
7
0
Was vorig jaar ook al zo met die Golden Circle, en werkte inderdaad heel wat beter dan voorheen. Win-win voor publiek & bands.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.611
861
ALs ik een gokje mag wagenn dan komt hier waarschijnlijk nog Rag 'n' Bone Man of Supergrass bij, in combinatie met een Belgische opener...
Had graag ook nog Anderson .paak hierbij gezien, maar die zal helaas geen twee concerten doen op dezelfde dag... (Pinkpop)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Arno is toch te groot om te openen. Zou een kleine schande zijn. Ik hoop op Arno in de Barn op Rock Werchter. Nieuw album en 70 jaar Arno.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken