TW Classic 2022 met Nick Cave

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Al iemand een idee wat de headliner van komend jaar kan gaan worden?

Rolling Stones wellicht, Bruce Springsteen of een combi headline constructie met bijvoorbeeld The Who en Neil Young?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.157
1.189
Queen + AL??
Touren in juli/augustus in Europa

Mag hoor. Zou een mooie boeking zijn. Ik weet wel niet of ze genoeg tickets zouden verkopen... Misschien met een sterk programma ervoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.068
6.114
wanneer is TW eigenlijk in 2020?
je zou denken 1 van de weekenden tussen Boutique en RW in?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Queen is toch gewoon een headliner…
Headliner wel, maar of ze TW Classic aankunnen zonder Freddie?
Moeten wel iets van een 50.000 man op de been krijgen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Vorig jaar stond Bon Jovi er... die kan zijn eigen liedjes niet eens meer zingen, (nou stond er wel de legende John Fogerty voor, dat maakt veel goed).
Dus Queen met Adam Lambert die wel kan zingen, zo na die impact van die film, met een waardige act ervoor.. ik zie het wel gebeuren.
Ik hoop toch op een combi met The Who en nog een andere act.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Queen met Adam Lambert trekt over de hele wereld volle stadiums. Natuurlijk zouden ze classic kunnen headlinen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Die Queen tribute show zie ik niet snel een festival als TWC in gang trekken. En als ze er staan, dan lijkt me dat nogal zwakjes.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Misschien net zoals toen met dEUS, Kraftwerk, the National en the Editors een combinatie?
Bovenstaande bands zijn te klein om alleen te headlinen, maar met zijn viertjes was het toch behoorlijk sterk.
Dus misschien Queen + Adam Lambert, the Who en nog wat sterke namen ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.068
6.114
Queen met Adam Lambert trekt over de hele wereld volle stadiums. Natuurlijk zouden ze classic kunnen headlinen.
dit...

Die Queen tribute show zie ik niet snel een festival als TWC in gang trekken. En als ze er staan, dan lijkt me dat nogal zwakjes.
tjonge tjonge!!! het is geen Tribute he!!!!!!
het is verdorie gewoon Queen met Lambert als zanger!!!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.068
6.114
AC/DC en The Gunners stonden eigenlijk nog vrij recent op TW he... Zou wat snel zijn, of niet?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.235
Paddy wrote:
Queen met Adam Lambert trekt over de hele wereld volle stadiums. Natuurlijk zouden ze classic kunnen headlinen.

dit…


mattman wrote:
Die Queen tribute show zie ik niet snel een festival als TWC in gang trekken. En als ze er staan, dan lijkt me dat nogal zwakjes.

tjonge tjonge!!! het is geen Tribute he!!!!!!
het is verdorie gewoon Queen met Lambert als zanger!!!!!

Queen zonder Freddie is geen Queen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
ik heb 2 jaar geleden queen + adam lambert gezien en die show was van start tot einde gewoonweg AF. Ik wil ze zeker nog eens opnieuw zien. En voor de mensen die klagen dat het freddie niet is, de band en adam weten dat heus zelf ook wel en proberen hem echt niet te vervangen het is zelfs een heel mooi eerbetoon waar er genoeg aan freddie gedacht is. Daarnaast valt er niet te ontkennen dat Adam gewoonweg een steengoede zanger is die live aan alle eisen voldoet.

Laat maar komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
AC/DC en The Gunners stonden eigenlijk nog vrij recent op TW he… Zou wat snel zijn, of niet?

ACDC heeft nooit op TW Classic gestaan, maar op een los event. Dus dat lijkt me nog een optie. Al zie ik AC/DC nog sneller een Koning Boudewijntje doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken