TW Classic 2022 met Nick Cave

Al iemand een idee wat de headliner van komend jaar kan gaan worden?

Rolling Stones wellicht, Bruce Springsteen of een combi headline constructie met bijvoorbeeld The Who en Neil Young?

wanneer is TW eigenlijk in 2020?
je zou denken 1 van de weekenden tussen Boutique en RW in?

Queen is toch gewoon een headliner…
Headliner wel, maar of ze TW Classic aankunnen zonder Freddie?
Moeten wel iets van een 50.000 man op de been krijgen.

Vorig jaar stond Bon Jovi er... die kan zijn eigen liedjes niet eens meer zingen, (nou stond er wel de legende John Fogerty voor, dat maakt veel goed).
Dus Queen met Adam Lambert die wel kan zingen, zo na die impact van die film, met een waardige act ervoor.. ik zie het wel gebeuren.
Ik hoop toch op een combi met The Who en nog een andere act.

Queen met Adam Lambert trekt over de hele wereld volle stadiums. Natuurlijk zouden ze classic kunnen headlinen.

Die Queen tribute show zie ik niet snel een festival als TWC in gang trekken. En als ze er staan, dan lijkt me dat nogal zwakjes.

Misschien net zoals toen met dEUS, Kraftwerk, the National en the Editors een combinatie?
Bovenstaande bands zijn te klein om alleen te headlinen, maar met zijn viertjes was het toch behoorlijk sterk.
Dus misschien Queen + Adam Lambert, the Who en nog wat sterke namen ?

Queen met Adam Lambert trekt over de hele wereld volle stadiums. Natuurlijk zouden ze classic kunnen headlinen.
dit...

Die Queen tribute show zie ik niet snel een festival als TWC in gang trekken. En als ze er staan, dan lijkt me dat nogal zwakjes.
tjonge tjonge!!! het is geen Tribute he!!!!!!
het is verdorie gewoon Queen met Lambert als zanger!!!!!

AC/DC en The Gunners stonden eigenlijk nog vrij recent op TW he... Zou wat snel zijn, of niet?

Paddy wrote:

dit…

mattman wrote:

tjonge tjonge!!! het is geen Tribute he!!!!!!
het is verdorie gewoon Queen met Lambert als zanger!!!!!

Queen zonder Freddie is geen Queen.

ik heb 2 jaar geleden queen + adam lambert gezien en die show was van start tot einde gewoonweg AF. Ik wil ze zeker nog eens opnieuw zien. En voor de mensen die klagen dat het freddie niet is, de band en adam weten dat heus zelf ook wel en proberen hem echt niet te vervangen het is zelfs een heel mooi eerbetoon waar er genoeg aan freddie gedacht is. Daarnaast valt er niet te ontkennen dat Adam gewoonweg een steengoede zanger is die live aan alle eisen voldoet.

Laat maar komen.

AC/DC en The Gunners stonden eigenlijk nog vrij recent op TW he… Zou wat snel zijn, of niet?

ACDC heeft nooit op TW Classic gestaan, maar op een los event. Dus dat lijkt me nog een optie. Al zie ik AC/DC nog sneller een Koning Boudewijntje doen.

Users who are viewing this thread