Gisteren nog aan de telefoon gezeten voor TicketSwap....... Het systeem van de loterij werkt nog niet helemaal goed. Dat erkennen ze zelf ook, maar ze bieden mij geen oplossing. Even in een notendop......
Ik ben braaf aan het meedoen en klavertjes aan het verzamelen. Ik had er rond de 40, maar mijn vrouw doet ook fanatiek mee. Dus soms zitten we beide op de bank in dezelfde loterij en dan ziet zij al wie deze heeft of andersom en blijf die bij mij nog maar doordraaien en zie ik nooit de winnaar zeg maar. Da swipe ik de app weg, staat het klavertje er braaf bij de volgende keer en dan zie ik bijvoorbeeld wel wie de winnaar is. Maar goed, op een gegeven moment zie ik een melding dat ik het ticket heb. Maar bij draaide deze nog door en mijn vrouw zag wel een winnaar, maar ik was het niet. Omdat ik ddie melding later kreeg, klikte ik er toch op. te laat, het ticket is al weg....... en ook mijn klavertjes........
Dus aan de teelfoon, we weten dat dit probleem er is en dat je dan de loterij hebt gewonnen, maar geen melding krijgt. Oke, handig en nu? Ja daar kunnen we niks aan doen. En al die klavertjes die ik dan kwijt ben, ja dat is heel moeilijk om die er bij te schrijven. Daar zijn we hard mee aan het werk. Oke, en nu? krijg ik daar nog bericht van hoe jullie dat gaan oplossen voor mij. Ja dat denk ik wel, hoe dan via een persoonlijk bericht of in het algemeen. Nee een persoonlijk bericht...... Die injectie van ruim 8 miljoen, waar hebben ze die ingestoken? Niet in de klantenservice en ook niet in hun automatisering etc.......
Dus dat zeg maar