Ticketswap tips

Romy Draaijer

Nieuw lid
15 jun 2021
3
0
Hoi!

Ik ben met hart en ziel opzoek naar een kaartje voor lowlands! Ik krijg helaas de notificaties van ticketswap altijd te laat (of helemaal niet) binnen, ook de notificaties om mee te doen aan de lotingen. Iemand ervaring met ticketswap en tips?

Alvast heel erg bedankt!

Romy
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.073
Hallo Romy, hier hetzelfde, alleen is het niet voor onszelf, maar een vriendin van ons. Ik had ook het probleem dat ik ze niet binnenkreeg. Dit lag aan de instellingen van mijn iPhone. Dus dat is gefixt. Sindsdien krijg ik ze wel binnen. Alleen merk ik het bij mijn vrouw ook, die krijgt het dan net later binnen dan ik. En dan dat systeem met klavertjesvier ?? Dat heeft dus blijkbaar ook invloed. Ik zou het verder ook niet weten, behalve heel veel proberen en in gedachten houden dat vaak in de week voor LL er altijd wel kaartjes beschikbaar komen. Dus gewoon het weekend lekker vrijhouden ?
 
  • On fire
Waarderingen: Romy Draaijer

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Simpel, tweede scherm, niet via de wifi en een auto-refresh extensie in browser
Dan ben je nog kansloos tegen een bot. Maar dat kan je lastig meegeven als tip aan de topic starter.

Ik ben gestopt met Ticketswap omdat ze kaartjes met een dezelfde barcode meermaals kunnen doorverkopen. Daardoor ooit een weigering gehad bij Depeche Mode, ook heel slechte service er opgehad van Ticketswap.

Mijn ervaring is dat je het beter op je eigen social media of op een van de festival forums lekker mee kan lullen en wie weet moet er iemand nog van een kaartje af.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Dan ben je nog kansloos tegen een bot. Maar dat kan je lastig meegeven als tip aan de topic starter.

Ik ben gestopt met Ticketswap omdat ze kaartjes met een dezelfde barcode meermaals kunnen doorverkopen. Daardoor ooit een weigering gehad bij Depeche Mode, ook heel slechte service er opgehad van Ticketswap.

Mijn ervaring is dat je het beter op je eigen social media of op een van de festival forums lekker mee kan lullen en wie weet moet er iemand nog van een kaartje af.
Daarom is ze hierheen gekomen waarschijnlijk ;)
En nee, je bent niet kansloos, het vereist alleen een hoop geduld en toewijding.
Ik heb geluk dat ik de hele dag op een laptop zit te werken, dus ik zet daarnaast een 2e scherm aan, en er is altijd wel een momentje dat het wel lukt
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Heel hinderlijk die klavertjes vier, normaal ging ik gewoon een middagje refreshen vlak voor Lowlands en had ik altijd makkelijk kaarten. Ook voor stijfuitverkochte events. Die kun je overigens wel voor Down the Rabbit Hole doen, is toch eigenlijk gewoon Lowlands 2.0 dit jaar.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Heel hinderlijk die klavertjes vier, normaal ging ik gewoon een middagje refreshen vlak voor Lowlands en had ik altijd makkelijk kaarten. Ook voor stijfuitverkochte events. Die kun je overigens wel voor Down the Rabbit Hole doen, is toch eigenlijk gewoon Lowlands 2.0 dit jaar.
Precies Mink, dat bedoel ik dus, het vereist wat geduld en je offert wat vrije tijd op, maar dan heb je ook wat
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Ik kocht laatste een festivalticket via ticketswap. Bleek een parkeerkaart te zijn. Nog voor ik kon mailen hadden ze mij gemaild dat ik een kaart had gekocht die verkeerd geadverteerd was. Ze hadden hem verwijderd, geld terug gestort en ik kreeg een uur voorrang (bij hoge uitzondering) als er nog een kaart vrij kwam. Ik ben zeer onder de indruk van deze service!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Ik ben gestopt met Ticketswap omdat ze kaartjes met een dezelfde barcode meermaals kunnen doorverkopen. Daardoor ooit een weigering gehad bij Depeche Mode, ook heel slechte service er opgehad van Ticketswap.
Maar de originele kaart wordt toch ongeldig gemaakt en je krijgt er een nieuwe kaart voor?
Zo leggen ze het ten minste uit. (heb er zelf nog nooit problemen mee gehad)

Wat is Secure Swap?​

Secure Swap betekent dat het originele ticket van de verkoper ongeldig wordt gemaakt en de koper een geheel nieuw en uniek ticket ontvangt. Secure Swap wordt mogelijk gemaakt door speciale relaties tussen TicketSwap en een aantal ticket providers. Door middel van deze integraties, creëeren we een nieuwe barcode voor jouw ticket en stellen we zeker dat jouw ticket 100% veilig is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Maar de originele kaart wordt toch ongeldig gemaakt en je krijgt er een nieuwe kaart voor?
Zo leggen ze het ten minste uit. (heb er zelf nog nooit problemen mee gehad)

Wat is Secure Swap?​

Secure Swap betekent dat het originele ticket van de verkoper ongeldig wordt gemaakt en de koper een geheel nieuw en uniek ticket ontvangt. Secure Swap wordt mogelijk gemaakt door speciale relaties tussen TicketSwap en een aantal ticket providers. Door middel van deze integraties, creëeren we een nieuwe barcode voor jouw ticket en stellen we zeker dat jouw ticket 100% veilig is.
Dat geld niet voor Mojo events, die werken daar uiteraard niet aan mee.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Klopt. Festivals zoals Zwarte Cross en Hellfest werken wel via secure swap. Zelf eens dag kaart verkocht voor ZC en kreeg netjes een mail dat de kaart verkocht was en dat mijn kaart ongeldig was gemaakt.

Verder heb ik in 2019 via TicketSwap een LL ticket gekocht zo rond half juli en in augustus kon ik gewoon naar binnen. Eerlijk, het was wel peentjes zweten totdat de scan groen was.

Ook geen tips verder hier. Probeer voor 2 mensen kaartjes te regelen die toch uiteindelijk wel mee willen. Dus als er nog tips zijn laat maar weten. :)
 
Laatst bewerkt:

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193

Bijlagen

  • 1623828527654.png
    1623828527654.png
    82,4 KB · Weergaven: 4
  • Leuk
Waarderingen: Romy Draaijer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken