The xx

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
82
205
Romy bevestigd dat de band terug in de studio zit/zat.
Weetje, bij bronnen dicht bij het vuur was dat al een tijdje geweten en oorspronkelijke plan was dat ze zomer 2024 terug festivals zouden doen.
Maar succes van Romy heeft dit nog even uitgesteld.

Maar licht aan de horizon dus.
Met de rest van je bericht in het achterhoofd kan het solo-succes van Romy me niet kort genoeg duren. Ik vond haar optreden op Dtrh erg tegenvallen. The xx op Lowlands een aantal jaar terug, daarentegen..
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en dblauw

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
En de Jamie XX plaat?
Als je die ergens begin 2024 dropt heb je nog genoeg tijd om eind 2024/begin 2025 een the xx album uit te brengen lijkt me. Vinyl drukken duurt tegenwoordig toch een eeuwigheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Met de rest van je bericht in het achterhoofd kan het solo-succes van Romy me niet kort genoeg duren. Ik vond haar optreden op Dtrh erg tegenvallen. The xx op Lowlands een aantal jaar terug, daarentegen..
Dat was echt een fantastische show op LL. Hopelijk zien we The Xx snel terug op de festivalweides.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.583
Effectief aan het opnemen in LA
Heel benieuwd welke kant deze band opgaat. Op zich was da derde album het beste wat ze konden maken op dat moment in hun carrière … maar ergens hoop ik ook weer op die minimale aanpak van 1 en 2 op een of andere ma niet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Heel benieuwd welke kant deze band opgaat. Op zich was da derde album het beste wat ze konden maken op dat moment in hun carrière … maar ergens hoop ik ook weer op die minimale aanpak van 1 en 2 op een of andere ma niet.
Ook heel benieuwd inderdaad. Ik ben op voorhand een beetje huiverig moet ik zeggen, ik verwacht eigenlijk best een bombastische plaat. Schijnbaar werkt dat commercieel gezien beter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken