The Killers

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Holy shit, als ze dit in Glasgow spelen ga ik denk ik huilen!! Hierdoor wel heel veel Hot Fuss, maar ja WHO CARES!
Als ze dan Smile inruilen voor Sam's Town ben ik helemaal gelukkig
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Wow dit is dus echt facking gaaf;

http://www.stereogum.com/1697565/watch-danielle-haim-drum-for-the-killers/video/

Danielle Haim ging dus even meedrummen met The Killers en dan ook nog met het fantastische nummer On Top dat nooit meer gespeeld wordt! Gaaf om daar bij te zijn geweest zeg!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ja ik ben zo fucking jaloers op die mensen, hopelijk doen ze nog wat meer van dit soort dingen. Ik denk alleen dat ik niet veel kans heb in Glasgow. Misschien dat Liverpool wel geluk heeft(zaaltje van 500 man ofzo). Maar zij zullen sowieso wel een toffe set krijgen met andere nummers dan anders
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Big Talk staat op Bottlerock festival eind mei in Amerika. Dus die zullen ook wel bezig zijn met album nr 2.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Nice, maar hij zal wel weer in USA blijven net als de vorige keer. Maar ik hoop stiekem op Europa in augustus

Dat hij met een nieuw album bezig is was bekend, Big Talk is redelijk actief op instagram.
Joel gaat niet gespeeld worden, zeker niet in mei XD
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
936672_10205482551881691_4155618990422864421_n.jpg
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Had ik ook wel bij willen zijn! Jammer alleen dat het een optreden was van 45 minuten en dan spelen ze toch enkel de hits. Op Pinkpop hadden ze 2x zo veel tijd, dat was dan gelukkig nog een interessantere setlist :p
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Was idd alleen voor fanclubleden(The Victims), baal heel erg dat ik toen niet kon....

ik zie veel Nederlandse 'muziekkenners' ook als slecht een waardeloos. Veelal een stel hipsters die net zo snel een band fantastisch vind als het af breekt. Zeker nu The Killers geen hits meer hebben zijn ze niet hip meer. Nou ok, boeie. The Killers worden er niet slechten van
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Mark has decided to take a break from The Killers touring—but don't be surprised if you see him on stage from time to time. Everyone supports Mark's decision to take a break to pursue other educational goals and releasing a solo album. The four of us continue to work on our fifth studio album together, and we’re all excited about the new songs we're writing. More to come…

-The Killers
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Maak me er niet al te veel zorgen over, alleen er is natuurlijk al langer een feit dat de prioriteiten niet volledig meer bij The Killers liggen. Ik denk dat ze dit op deze manier doen, zodat de focus straks volledig op de nieuwe tour kan die hoort bij LP 5. Alleen ideaal is het niet...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Reports of new The Killers song "The Man" out June 15, new album set for release September 20.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Weet nog niet zo goed wat ik van het nieuwe nummer vind. Nog maar eens wat meer luisterbeurten geven.
Vind het bij vlagen op Depeche Mode en New Order lijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken