The Killers

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Nog een headlinerspot voor The Killers in Europa deze zomer:

1557535_634602369942817_100851651_n.jpg
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ze krijgen t zo toch nog druk tijdens de break. Trouwens, via instagram komen er iedere dag wel een stuk of 3 dingen voorbij van Big Talk(zelfs een stukje nieuwe muziek).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Haha ik zou opzich best eens naar Canada willen, maar dat gaat niet dit jaar in juli gebeuren ben ik bang. Ik heb geen instagram dus ik weet niet wat er allemaal gepost wordt dan :(, The Killers zijn helaas niet zo actief op Facebook. Big Talk like ik daar volgens mij nog niet :p. Ik moet echt wat meer gaan luisteren naar Big Talk maar ja komt er nooit van.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Ben ook bang dat ik niemand mee ga krijgen naar The Killers als het verder weg is dan België/Nederland/Duitsland helaas. Maar als ze een keer een groot stadionconcert in de UK gaan doen (zoals Wembley) wil ik er zeker bij zijn. Zal dit jaar wel niet meer gebeuren denk ik echter.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik denk niet dat ze nog een keer Wembley gaan doen. Dan moet er nog een album à la Hot Fuss of Sams Town komen.

Snap ik, als ik naar Engeland ga, ga ik ook alleen. Maar dat heeft ook wel weer zn charme.

Big Talk op twitter volgen kan ook. Dan krij je een link naar instagram
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Ik heb ook geen twitter haha, ik moet het alleen met Facebook doen.

Wembley deden ze trouwens vorig jaar, dus het zou best kunnen. Elk willekeurig ander groot stadion in Engeland vind ik ook goed. Zo'n stadion komt toch altijd enorm groot over en bovendien spelen ze dan veel meer nummers dan bij een normaal concert en dat vind ik wel een vereiste als ik zo ver ga reizen. Anders krijg je gewoon precies dezelfde setlist als hier in de Ziggo Dome bijvoorbeeld.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Weet ik, maar ze zijn vooralsnog wel over hun hoogtepunt heen en Wembley doe je zeker als Amerikaanse band niet zomaar. Ze moeten met een verdomd sterke plaat komen willen ze het nog een keer kunnen doen. Zo veel meer nummers speelden ze niet. This River Is Wild is bijvoorbeeld niet gespeeld, wel Wembley song of course :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Jawel, River speelden ze wel :p. Die had ik ook erg graag willen zien. Net als Battle Born, Bling, Jenny, Here With Me, Shadowplay, Enterlude... Allemaal nummers die ze wel vaker gespeeld hebben in 2013, maar die lang niet altijd gespeeld werden. 24 Nummers vind ik opzich wel veel, ik zou er ook wel 60 willen zien maar ja.

http://www.setlist.fm/setlist/the-killers/2013/wembley-stadium-london-england-3bd93098.html

 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
T was op zich geen bijzondere setlist vind ik. Grootste deel heb ik gezien, er zit nog wel verschillen tussen festival en concert.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Nee, ik had ook wel wat meer oude pareltjes verwacht in deze setlist. Bijvoorbeeld On Top, Change Your Mind, Midnight Show, River (die ze gelukkig wel speelden), Sam's Town, This Is Your Life, Losing Touch, Tranquilize of Sweet Talk had ik er nog wel bij verwacht. In plaats daarvan waren het allemaal nummers die ze toch nog wel eens regelmatig spelen (behalve River dan).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Aan de andere kant is het ook wel logisch, naast dat er die-hard fans van over de hele wereld naar Wembley komen, komen er ook 'fans' die anders niet waren gekomen. En je wil hen ook niet teleurstellen door Jenny niet te spelen
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Ja, maargoed. Ze hadden best wel Shadowplay en Here With Me kunnen skippen opzich. En dan Sweet Talk en Losing Touch spelen :).

Het liefste zie ik alle nummers live, maar als ik één wens heb is het wel Sweet Talk. Waarschijnlijk het meest underrated nummer van The Killers ooit imo. Staat op het b-sides album en krijgt daardoor niet de verdiende aandacht. Ik heb trouwens gemerkt dat Brandon live af en toe Jenny en Losing Touch doet op solotour en dat zijn twee nummers die ik ook wel erg graag zie, dus hoop dat hij die regelmatig blijft spelen met zijn volgende solotour. Ook al zou het zo maar eens voorbij kunnen zijn met de Killers-covers wanneer hij twee albums heeft natuurlijk...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Woow ik probeer een ultieme setlist te maken van The Killers, maar dat is wel enorm moeilijk zeg. Van elk album zou ik het liefst een stuk of 7 nummers zien maar ja dan kom je op 35 uit (37 met Just Another Girl / Shot at the Night).

Met pijn in mijn hart dan toch een realistische ultieme setlist:

1. Flesh and Bone
2. On Top
3. This Is Your Life
4. All The Pretty Faces
5. Bling (Confession of a King)
6. Miss Atomic Bomb
7. Smile Like You Mean It
8. Deadlines and Commitments
9. Sweet Talk
10. Midnight Show
11. Neon Tiger
12. This River Is Wild
13. A Matter of Time
14. Glamorous Indie Rock and Roll
15. Losing Touch
16. All These Things That I've Done

Encore:
17. Sam's Town
18. Jenny Was a Friend of Mine
19. Battle Born

Er missen veel van de bekende nummers inderdaad. Niet dat ik die niet wil horen, maar toch...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Nieuw show, morgen (3april) House of Blues in Dallas
Voor leden van de fanclub +1 is het gratis :O
jammer dat het zo ver weg is
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Oeh, benieuwd naar de setlist dan. The Garage werd ook 1 dag van tevoren aangekondigd en had best een bijzondere setlist. Ben ook benieuwd of Just Another Girl en Shot at the Night veel gespeeld gaan worden dit jaar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Nieuw show, morgen (3april) House of Blues in Dallas<br>
Voor leden van de fanclub +1 is het gratis :O<br>
jammer dat het zo ver weg is

Zo bijzonder was de setlist niet;

Spaceman
Somebody Told Me
Shot at the Night
The Way It Was
Smile Like You Mean It
Bling (Confession of a King)
Shadowplay
Human
I Think We're Alone Now
For Reasons Unknown
From Here On Out
A Dustland Fairytale
Read My Mind
Runaways
All These Things That I've Done

When You Were Young
Mr. Brightside
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken