The Killers

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.504
2.013
Nou, ik had The Killers na hun laatste album al een beetje afgeschreven, maar dit nieuwe nummer klinkt fantastisch!
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Oeeee wat een lekker nummer zeg! Benieuwd hoe dit live overkomt. Overigens is dit geen blauwdruk voor het hele album heeft Brandon al gezegd.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.395
592
Inderdaad! When You Were Young en een interview staan ook op het kanaal. En nog veel optredens van andere artiesten.

https://www.youtube.com/user/bbcintroducing/videos
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.459
6.701
Image


Image
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.459
6.701
des te vaker ik de track hoor, des te meer ik denk : zou de inspiratie van Meatloaf of Springsteen komen voor dit nummer?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.727
5.227
des te vaker ik de track hoor, des te meer ik denk : zou de inspiratie van Meatloaf of Springsteen komen voor dit nummer?
Weet niet of ik zelf de link had gelegd, maar hoor dit nu ook wel ja.

Vind het verder wel een lekker nummer. Ook best groot Killersfan en heb me eigenlijk wel erbij neergelegd dat de eerste twee, vooruit drie, albums niet meer worden aangetikt.

Iemand al iets opgepikt of volgend jaar weer Europese optredens kunnen worden verwacht?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
379
296
Weet niet of ik zelf de link had gelegd, maar hoor dit nu ook wel ja.

Vind het verder wel een lekker nummer. Ook best groot Killersfan en heb me eigenlijk wel erbij neergelegd dat de eerste twee, vooruit drie, albums niet meer worden aangetikt.

Iemand al iets opgepikt of volgend jaar weer Europese optredens kunnen worden verwacht?
Ik vind Pressure Machine eigenlijk helemaal niet onder doen voor een Hot Fuss of Sam's Town.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.727
5.227
Ik vind Pressure Machine eigenlijk helemaal niet onder doen voor een Hot Fuss of Sam's Town.
Zal vast ook wel een scheut nostalgie bij zitten hoor 😉 . En begrijp me niet verkeerd; ik vind het nieuwer werk zeker niet vervelend.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
45
29
des te vaker ik de track hoor, des te meer ik denk : zou de inspiratie van Meatloaf of Springsteen komen voor dit nummer?

Vooral het stukje met meermaals "Will you turn the bright lights on" heeft een hele erge Backstreets vibe.

Verder een erg lekker nummer. Dit zijn de Killers zoals ik ze graag hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken