Te koop: Twee kaartjes MUSE in Carré

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Met ontiegelijk veel pijn in het hart verkoop ik, vanwege een gezondheidskwestie, mijn tickets voor MUSE in Carré.

We hebben zojuist gebeld met Carré omdat we de tickets wilden teruggeven. Aan de telefoon gaven ze aan dat niet te doen maar dat we ze wel op een andere naam mogen laten zetten. Als we iemand hadden gevonden konden we ze een e-mail sturen en dan werden de tickets op de naam van de ander gezet.

Betreft twee zitplaatsen van €99,- per stuk. Voor €195,- mogen ze samen weg. Op voorwaarde dat je er echt een knettergoede avond hebt.

Interesse? Stuur me dan even een PM.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
541
404
Wat een narigheid!

Hoop dat de gezondheidskwestie niet heel erg is...

Mocht je niet van de tickets afkomen (wat ik me niet voor kan stellen) wil ik ze wel van je overnemen, maar bied graag de ruimte aan een diehard fan om ze over te nemen😊
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Hoop dat de gezondheidskwestie niet heel erg is...

Mocht je niet van de tickets afkomen (wat ik me niet voor kan stellen) wil ik ze wel van je overnemen, maar bied graag de ruimte aan een diehard fan om ze over te nemen😊

Niks ernstigs gelukkig, maar wel in dusdanige mate dat ik de komende tijd even niets anders kan dan goed rust houden.

Zullen we afspreken dat ik de diehard fan nog een dag de tijd geef en anders jou donderdag een PM stuur? Je bent de eerste die reageert iig en hoe sneller we het met Carré regelen des te beter denk ik. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken