Stroompunt en parkeren??

Speltje

Nieuw lid
17 mei 2023
3
0
Hallo allemaal!

Ik heb 2 vraagjes!

1.Wij hebben als groep van 6 tickets voor de Hive/MySpace maar we kunnen nergens vinden of parkeertickets inbegrepen zijn. Ook kan ik niet vinden hoe we die los zouden moeten kopen?

2. Is er een stroompunt om je luchtbed op te pompen op de Hive?

Ik hoor graag van jullie!
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Ik dacht even dat het ging om parkeren van elektrische auto ;-)

Parkeren betaal je cash bij aankomst. Je rijdt een mega grasveld op waarop je cash ik denk 15 euro afrekent.. Kan ook 20 zijn..

Luchtbed opblazen moet vast ergens kunnen, ben even kwijt hoe dat geregeld is. En anders kun je vast pomp lenen van de buren.
 

Speltje

Nieuw lid
17 mei 2023
3
0
Ik dacht even dat het ging om parkeren van elektrische auto ;-)

Parkeren betaal je cash bij aankomst. Je rijdt een mega grasveld op waarop je cash ik denk 15 euro afrekent.. Kan ook 20 zijn..

Luchtbed opblazen moet vast ergens kunnen, ben even kwijt hoe dat geregeld is. En anders kun je vast pomp lenen van de buren.
Bedankt voor je bericht!

I.v.m rugklachten heb ik een hoog luchtbed met ingebouwde pomp, volgensmij kan daar helaas geen gewone pomp op! Vandaar de vraag!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
558
513
Andere jaren was het inderdaad altijd cash je parkeerkaart kopen. Dit jaar kan het ook online (dank aan mede-forumlid Pigital voor de link):

Hopelijk heb je zo voldoende info! Succes!
 

Speltje

Nieuw lid
17 mei 2023
3
0
Andere jaren was het inderdaad altijd cash je parkeerkaart kopen. Dit jaar kan het ook online (dank aan mede-forumlid Pigital voor de link):

Hopelijk heb je zo voldoende info! Succes!
Ook hier helaas hetzelfde probleem..
Als je via de website doorklikt om parkeerkaarten te kopen kom je vervolgens op een pagina waar de tickets nergens te vinden zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken