Rock Werchter meetup 2023 - whatsapp groep initiatief

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Hallo allemaal,

Vandaag het initiatief gestart om een WhatsApp groep op te zetten voor iedereen die het leuk lijkt met elkaar in contact te komen / af te spreken op Werchter. Wil je hierbij, stuur me dan een prive berichtje en dan voeg ik je toe.

We zitten vandaag in iedergeval al met een goede start! Laten we er een leuke groep van maken!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Gaat al aardig hard in de groep. Over 2 weken is het zover. Wil je er nog bij, let me know.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Ik denk dat ik er ook wel bij wil, is er al een (of meerdere) suggestie(s) voor een meeting!?
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Zeker zijn die er! Hebben al 12 man bij elkaar en we hebben nog 2 weken!

Gaat leuk worden meer muziekfanaten te ontmoeten (struint ondertussen naar de platenzaak).

Als je wilt joinen ontvang ik nog wel een privébericht met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe.

Wel het verzoek om ook je landcode te plaatsen bij je nummer aangezien we een mix van Nederlandse en Belgische mensen hebben.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Verzoekje om alle informatie van forum meetups ook hier te delen wanneer alles vastligt.
Zo kunnen anonieme meelezers en leden die niet per se in een whatsapp groep willen ook nog komen aansluiten.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Verzoekje om alle informatie van forum meetups ook hier te delen wanneer als alles vastligt.
Zo kunnen anonieme meelezers en leden die niet per se in een whatsapp groep willen ook nog komen aansluiten.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ga ik regelen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Royke heeft even een poll geopend om e.a. te plannen, om wat structuur te behouden kunnen we daar alles concreet maken!

 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken