Rock Werchter 2026

Ja, inderdaad. Wie blijft er dan nog over voor die hoge barnspot? Charlotte De Witte? Pulp? Hayley Williams? Airbourne?

Robyn had toch ideaal geweest wat mij betreft.
Pulp, wat een droom zou dat zij he. Maar voor lager dan pakweg voorlaatste main komen die hun huis niet uit denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Hayley Williams verdient een dergelijke spot toch ook gewoon. Goede solo plaat en Paramore is een klap groter dan the National en Berninger staat ook op een dergelijke spot.
Maar die tourt niet in juli denk ik? Staat ook niet op Opener, Roskilde enzo.

Net een kaartje gekocht voor de zaterdag voor mijn vrouw en jongste zoon. 12 jaar een mooie leeftijd voor je eerste dagje Werchter!
Heel veel plezier ! Ik kijk er ook naar uit over een aantal jaar. Mijn jongens vonden het afgelopen week ook oneerlijk dat ik wél mocht opblijven .....(soulwax in de 013haha)

"Nog een paar jaar dan mogen jullie mee naar het festival"!

• Leuk
Waarderingen: roluf
Ik ga dit jaar ook weer. Ben er nog niet uit of ik blij ben met de line-up of niet. Best wel wat leuke dingen, maar voor mij niet iets wat eruit springt. Best wel dingen die ik weer eens wil zien (XX, Moby, TWOD, Kasabian, Prodigy, Mumford & Sons, Wolf Alice, Last Dinner Party, Gorillaz 21 Pilots, Kneecap, The Cure, Moby, CMAT, Pixies), best een aardig lijstje, maar toch nog niet echt WOOOOWWW-factor.

Uiteindelijk heb ik het altijd wel naar de zin...

• Leuk
Net een kaartje gekocht voor de zaterdag voor mijn vrouw en jongste zoon. 12 jaar een mooie leeftijd voor je eerste dagje Werchter!
Ik heb mijn eerste Werchterdag op 12-jarige leeftijd meegemaakt, eeuwige dankbaarheid naar mijn vader toe want ik zal toen wel wat gezaagd hebben en hij zal ook wel wat vervelende optredens moeten hebben doorstaan :LOL:

• Geweldig
Hayley Williams verdient een dergelijke spot toch ook gewoon. Goede solo plaat en Paramore is een klap groter dan the National en Berninger staat ook op een dergelijke spot.
Zou ik heel graag op RW zien! Ik zie haar in juni in Paradiso (NL) in een zaal met een capaciteit voor 1500!! man. Kon niet geloven dat ze zulke kleine zalen speelt, dus Barn ook geen probleem misschien?

• Leuk
Waarderingen: roluf en Mr. Y
Here's who I'd go see:
Thursday: Prodigy-Witches-Blood Incantation (techno and progmetal on the same day wtf)... these I like. I guess I'd also check out Mumford-Kasabian-War on Drugs

Friday: Well I really only like The XX. I'd check out Twigs-Wolf-Franz-Swims

Sa: I like Gorillaz-Haunted-Halsey-Pilots. Dogstar is not really good but I gotta see Keanu

Sun: I love APC-Cure, like Moby-Mogwai. Would check out Byrne-Kalk

Still not sure if I should go, no that many musthaves so far.

I really wonder who goes barricade ambitious over the likes of CMAT, Ethel Cain, Zvangere Guy and Yard Act. Or Tom Smith, Dylan Gossett. Never heard those names before, ever. Are you very familiar with them? Am I just too old at 40?

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: RubenFrusciante
Dogstar is like Qotsa light zero and without Reeves they'd be way more down undercard. But KR is a legend, if only in another job. Depp for example has a way better band.

• Leuk
Waarderingen: nooley

Users who are viewing this thread