Rock Werchter 2025

Voor mij ook de grootste clash. Fontaines DC al enkele malen gezien en London Grammar nog nooit. Dus ik denk dat ik een half uurtje Fontaines meepak en dan naar de Barn ga.
Als ik in jouw schoenen stond; de Barn
Optijd en intens genieten van een prachtige show. Ik ga er van uit dat de Barn volledig staat voor aanvang. En buiten op een scherm is een London Grammar toch heeeeeel anders

Voor mij ook veruit de vervelendste clash dit jaar. Drama. Maar London grammar heb ik juist in de Ziggo al meegepakt. Dus de keuze.....

• Geweldig
Waarderingen: DirkG
Doet me erg denken aan vroeger op de middelbare school. Dan hadden we allerlei plannen wat we in de klas zouden doen om de docenten in de maling te nemen. En als puntje bij paaltje kwam, deed niemand wat of durfde niemand wat. Laat iedereen lekker genieten van Pommelien.

• Haha
Waarderingen: TNFke
Na 3 dagen pinkpop vandaag weer echt een beetje bijgetrokken, dus nu langzaam voorbereiden op de zondag van RW!
We gaan sowieso (mijn dochter en ik) naar Olivia Rodrigo, dat was verrassend goed op Pinkpop met aardig wat gitaarwerk.

Maar mijn eigenlijke vraag, zijn er nog goede tips voor zaken om rekening mee te houden bij een dagje RW?
Is het raadzaam al ver vantevoren bij Olivia klaar te gaan staan?
En, weet iemand of het ver lopen is vanaf de roze parking naar het terrein?

Tnx alvast!

Jeetje; Fontaines / London Grammar, pfff. Misschien toch maar iets eerder weg bij Fontaines...

Idd vervelende clash...

Mocht het nu toch hard regenen op donderdag maakt dat de keuze makkelijker?

Vandaag eindelijk maar eens te weten komen wie/wat we bij Hello Tempest Road kunnen verwachten?? Dan kunnen we tenminste onze spoorboekjes eens gaan bepalen... ☺️

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Ik zie in de prijslijst https://www.rockwerchter.be/en/price-list Jupiler can 33cl, Hof ten Dormaal tripel/saison cup 33cl staan. Iemand een idee waar die te verkrijgen zijn? Ik kan mij niet herinneren dit bij de Apero bar te zien staan vorig jaar. Ook voordeliger in het geval van Jupiler, dan kost een blikje evenveel als een getapt pintje van 25cl.

Vandaag eindelijk maar eens te weten komen wie/wat we bij Hello Tempest Road kunnen verwachten?? Dan kunnen we tenminste onze spoorboekjes eens gaan bepalen... ☺️
Vermoed pas maandag of dinsdag, bij Pinkpop was het ook zoiets.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik zie in de prijslijst https://www.rockwerchter.be/en/price-list Jupiler can 33cl, Hof ten Dormaal tripel/saison cup 33cl staan. Iemand een idee waar die te verkrijgen zijn? Ik kan mij niet herinneren dit bij de Apero bar te zien staan vorig jaar. Ook voordeliger in het geval van Jupiler, dan kost een blikje evenveel als een getapt pintje van 25cl.
ik vermoed de smaakfabriek

• Leuk
Waarderingen: musicislife

Users who are viewing this thread